?: Ekstra håndsæt til en Siemens SL100-bas~
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 12:48

Hej

Er der nogen, som ved, hvordan jeg får en Siemens Micro 4010 - håndsæt til
at koble op til en Siemens SL100 base (med en SL1 Color-håndsæt)

Hilsen Michael

Fra : Peer

Dato : 10-10-07 07:26

> Er der nogen, som ved, hvordan jeg får en Siemens Micro 4010 - håndsæt til
> at koble op til en Siemens SL100 base (med en SL1 Color-håndsæt)

Jeg har lige gjort det, og det fungerede på samme måde som da jeg
koblede SL1 håndsættet til. Har du en manuel til SL100?

Peer

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 23:08

Nej det har jeg ikke

Hilsen Michael

Fra : Peer

Dato : 01-11-07 15:20

Har du prøvet her => http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,hq_en_0_27562_rArNrNrNrN,00.html

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-07 19:02

Tusinde tak.

Nu har jeg fået det gjort og det virker.