Isdn til psdn.
Fra : Steen

Dato : 28-09-07 12:23

Jeg ved at man her i forummet tidligere har diskutered om prisen på at
konvertere fra isdn til psdn ved TDC.

Nu er jeg oppe og diskutere med TDC, jeg ved at der er en dato fra at man
skal betale og hvor det ellers er gratis.

Er der nogen der kan den dato, jeg ved at min er så gammel at jeg ikke skal
betale.

Mvh. Steen

Fra : Steen

Dato : 28-09-07 12:28

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg ved at man her i forummet tidligere har diskutered om prisen på at
> konvertere fra isdn til psdn ved TDC.

PSTN - undskyld

/Steen

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 28-09-07 16:09

Hvad med at opsige og skifte til bredbåndstelefoni - det et gratis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-09-07 20:12

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er jeg oppe og diskutere med TDC, jeg ved at der er en dato fra at man
> skal betale og hvor det ellers er gratis.

Der var en overgang hvor TDC havde den holdning at ISDN-abonnementer
oprettet før 1/5 2000 kunne konverteres gratis til PSTN.
Det var dog ren kulance, og ikke noget der var eller blev indført i
betingelserne.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/ - Lidt af hvert

Fra : Steen

Dato : 03-10-07 10:51

> [...]
> oprettet før 1/5 2000 kunne konverteres gratis til PSTN.
> Det var dog ren kulance, og ikke noget der var eller blev indført i

Jeg mener at det var noget med, at der i de betingelser man opretted ISDN på
før
den dato, ikke stod noget om at det ville koste penge at konvertere tilbag.

Eller er jeg helt gal på den Martin ?

/Steen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-10-07 18:35

> [...]
> på før
> den dato, ikke stod noget om at det ville koste penge at konvertere

Der stod slet intet om konvertering. Der stod heller ikke at det kostede en
del at konvertere til ISDN30 eller kundelænke. Ikke desto mindre var det
ikke gratis.
Priserne for konvertering har hele tiden fremgået af prislisterne.
Det har desuden alle dage været gratis at opsige ISDN.

> Eller er jeg helt gal på den Martin ?

Du er gal på den hvis du tror at alt der ikke eksplicit står en pris på i
betingelserne er gratis.