Telefonswitch
Fra : Per Rønne

Dato : 22-09-07 19:46

Er det muligt et sted i Danmark at få en telefonswitch som denne:

<http://www.cablesnmor.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=629>

som gør at man med en telefonlinie kan dirigere kald [ind og især ud]
til to forskellige lokale linier?

Ja, jeg har flere telefoner på min IP telefonlinie, + en all-in-one
maskine, printer, scanner, kopi, fax send og modtag. Men når maskinen er
sat til, giver det problemer for telefonerne.

Det ville være langt mere praktisk, om jeg kunne skifte mellem
all-in-one og telefoner, uden at skulle gøre det ved at skifte kabler.
Når jeg skal faxe.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-09-07 21:07

> Er det muligt et sted i Danmark at få en telefonswitch som denne:
> <http://www.cablesnmor.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=629>

Det er bare en manuel omskifter med 2 poler?

Den kan bygges for 50 kroner med dele fra den lokale elektronikbiks,
inklusiv en pæn kasse.
100 kr, hvis du først skal ud og købe en loddekolbe.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/ - Lidt af hvert

Fra : Per Rønne

Dato : 22-09-07 23:37

Martin Højriis Kristensen <usenet@makr.dk> wrote:

> Det er bare en manuel omskifter med 2 poler?

Noget i den retning.

> Den kan bygges for 50 kroner med dele fra den lokale elektronikbiks,
> inklusiv en pæn kasse.

Sikkert, men da jeg i dag var i Brincks Elektronik var det nu ikke et
forslag jeg blev stillet ...

> 100 kr, hvis du først skal ud og købe en loddekolbe.

Næh, for jeg får nemlig lavet broer med en loddekolbe ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Børge Larsen

Dato : 23-09-07 21:40

> [...]
>
> Det ville være langt mere praktisk, om jeg kunne skifte mellem
> all-in-one og telefoner, uden at skulle gøre det ved at skifte kabler.

Jeg har en automatisk Switch i overskud. Du kan få den for Kr. 300,00 + evt.
porto.
Den kobler automatisk mell. telefon,, Fax, Telefonsvarer og evt. modem.
Foto i dk. binear
Børge

Fra : Per Rønne

Dato : 24-09-07 05:02

Børge Larsen <bl-dk@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> porto.
> Den kobler automatisk mell. telefon,, Fax, Telefonsvarer og evt. modem.

Som jeg ikke kan se. Jeg har ikke adgang til binære grupper.

Hvor bor du? Ja, du kan se hvor jeg bor.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-09-07 15:59

> Som jeg ikke kan se. Jeg har ikke adgang til binære grupper.

Så kan jeg da lige assistere med en kopi
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Ojd45910.jpg

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 24-09-07 17:01

Michael Kjærsgård <mk@vindenand.dk> wrote:

> Så kan jeg da lige assistere med en kopi
> http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Ojd45910.jpg

Tak, men Børge Larsen har allerede sendt mig en e-mail med det, og vi
har aftalt at jeg køber den. Han sender switchen, og jeg har allerede
overført pengene til hans konto.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk