hvad er M34 USB fra siemens ?
Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 12:49

Hvis man køber denne enhed vil man så kunne bruge sit gigasæt til ip
telefoni eller hvordan skal det forsts ?
http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,dk_da_0_69566_rArNrNrNrN,00.html

Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 25-09-07 08:02

Så vidt jeg husker kan den enhed hungere som DECT base men dog kun for nogle
af de nuere modeller af telefoner. Og så har du noget software på din pc som
går op imod en SIP udbyder og på den måde kan du ringe fra din DECT håndset
og så via SIP ud til en anden fast net telefon eller lignende og på den måde
få billigere opkald.

Men så vidt jeg husker er der efterhånden også kommet deciderede DECT baser
med indbygget SIP også så man ikke behøver at have en PC tændt for at kunne
lave det nummer.