RenteDyk
Fra : MC

Dato : 10-10-07 19:51

Er der nogen der kan vurdere om Realkredit Danmarks nye realkreditlån
virkellig er så smart som i reklamen? Er der en hage jeg ikke kan få øje på?

Reklamen er på YouTube: http://youtube.com/watch?v=Qx15eXCSdwY

Martin

Fra : Jesper Lund

Dato : 11-10-07 02:41

MC wrote:

> Er der nogen der kan vurdere om Realkredit Danmarks nye
> realkreditlån virkellig er så smart som i reklamen? Er der en
> hage jeg ikke kan få øje på?

Det er med realkreditlån som med alt andet her i livet. Du får det som
du betaler for, eller sagt med andre ord, du betaler selv for de smarte
features. RenteDyk har den højeste ydelse blandt alle realkreditlån lige
nu (det er "hagen").

Når du om 30 år skal gøre op hvad du har betalt på dit realkreditlån,
kan RenteDyk sagtens vise sig at have været det billigste, men ikke
nødvendigvis, og kun fremtiden kan vise det.

Fra : MC

Dato : 12-10-07 19:03

OK. Tak for svaret.

Det virker dog noget usandsynligt at renten ikke skulle falde de næste 30
år? Jeg tror jeg ringer til dem.

Martin

Fra : Jesper Lund

Dato : 12-10-07 22:25

MC wrote:

> OK. Tak for svaret.
>
> Det virker dog noget usandsynligt at renten ikke skulle falde de
> næste 30 år? Jeg tror jeg ringer til dem.

Det relevante spørgsmål er: vil renten falde så meget at de senere
besparelser kan indhente de større ydelser i starten? Kun fremtiden kan
vise det...