Euro bonus point - jeg er forvirret
Fra : Filip

Dato : 25-09-07 15:55

Hej

Jeg er lige blevet udstyret med et EUROCARD GOLD, og et Diners Club
International - af mit firma. Jeg skal ud og rejse meget, og så kan jeg vist
optjene nogle EuroBonus point ved brug af disse kort. Jeg syns det er lidt
forvirrende at finde ud af, selvom jeg har haft ringet til kortudbyderne, så
her må I gerne lige korrigere mig hvis jeg har opfattet det forkert:
For at kunne udnytte mine bonuspoint, skal jeg have endnu et Diners Club
kort, men jeg skal have det privat. Så kan jeg få overført de bonuspoint som
jeg har optjent på mine "firma kort" til mit private kort. Jeg har bestilt
et sådanne kort, og skulle gerne snart modtage det en af dagene. Når det er
modtaget, så kan jeg sende oplysningerne videre til Diners Club, så de kan
kombinere mine to Diners Club kort.

MEN!!!!
For at kunne optjene disse point - skal jeg så ikke have kombineret mit
EUROCARD GOLD og EuroBonus, samt Diners Club og EuroBonus? hvis ja, hvordan
gøres det? og kan jeg få alle pointene overført til mit private Diners Club
kort? eller skal jeg også have et privat EUROCARD GOLD, hvorpå pointene fra
mit EUROCARD GOLD firmakort overføres? (jeg kan nemlig få et gratis EUROCARD
dobbeltkort til privatbrug)

Hvis I er lige så forvirrede som mig, så har forstået beskrivelsen

Filip

Fra : KxT

Dato : 25-09-07 18:52

Forstår til fulde din forvirring - heller ikke jeg har nogensinde forstået
konceptet med point, hvornår man får dem og hvordan man får dem ud.

Knud

Fra : Filip

Dato : 25-09-07 21:52

> Forstår til fulde din forvirring - heller ikke jeg har nogensinde forstået
> konceptet med point, hvornår man får dem og hvordan man får dem ud.

Er der nogen som kan sige hvor længe de point man optjener er gyldige?

Fra : peja

Dato : 25-09-07 21:56

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i meddelelsen news:46f92131$0$90270$
> For at kunne udnytte mine bonuspoint, skal jeg have endnu et Diners Club
> kort, men jeg skal have det privat. > Filip

Sådan mistede min kollega NN sit job - ved at "stjæle" FIRMAETS optjente
point/bonus ved hver 10. hotelophold var gratis, samt bonus rabatter på
flere andre ting.

Kender dog ikke dine aftaler - dit firma og dig imellem, men har du ingen
sååååå?

Men lad os høre fra en jurakyndig om man er på glatis - i disse sager. Har
du firmabil og tanken gi` r 1 kr i rabat/bonus på benzin - nupper du dem?

Pernille

Fra : Filip

Dato : 26-09-07 14:11

> [...]
> flere andre ting.
>
> Kender dog ikke dine aftaler - dit firma og dig imellem, men har du ingen

Mit firma er helt klar over hvad jeg gør, og har endda opfordret mig til at
få optjent de point til mig selv - så der skulle ikke være risiko for at få
en fyrreseddel.

Filip