Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Værdien af 6,5 kilogram sølv?
Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-09-07 19:21

Et banalt spørgsmål, men hvad kan man regne med at sælge 6,5 kilogram
sølv for? Det vil muligvis være "forurenet" med en ganske lille mængde
guld...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Ivar

Dato : 17-09-07 21:06

Peter Knutsen skrev:

> Et banalt spørgsmål, men hvad kan man regne med at sælge 6,5 kilogram sølv
> for? Det vil muligvis være "forurenet" med en ganske lille mængde guld...

Du skal ikke sælge det, men aflevere det tilbage!
Værdien er 1-2 kr pr. gram.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-09-07 22:15

Ivar wrote:

> Du skal ikke sælge det, men aflevere det tilbage!

Hvilket af dem skal jeg aflevere tilbage? Kan jeg nøjes med det mindste?

> Værdien er 1-2 kr pr. gram.

Cirka kr. 1,50, hvis man tager udgangspunkt i det tal jeg hørte
andetsteds, kr. 10.000.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : -= JF =-

Dato : 17-09-07 22:05

Peter Knutsen skrev:
> Et banalt spørgsmål, men hvad kan man regne med at sælge 6,5 kilogram
> sølv for? Det vil muligvis være "forurenet" med en ganske lille mængde
> guld...

Jeg mener at TV-avisen nævnte en pris på ca. 5.000,-

--
Mvh. John

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-09-07 22:15

-= JF =- wrote:

> Jeg mener at TV-avisen nævnte en pris på ca. 5.000,-

Jeg hørte kr. 10.000. Vist nok på TV2.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : -= JF =-

Dato : 17-09-07 22:21

Peter Knutsen skrev:

> Jeg hørte kr. 10.000. Vist nok på TV2.

Uanset hvad - Støb dog nogle nye kopier ud fra de forme der garanteret
findes... Så er den ged barberet, og tyvene har ikke grundlag for
pengeafpresning som en teori går på.

Herregud - om det er den ene eller anden kopi... Who cares!

--
Mvh. John