Subutex / Suboxone
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 21-09-07 03:38

Hejsa.

Er der nogle her i gruppen som har kendskab til Subutex / Suboxone

Mvh Karsten

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 21-09-07 19:59

"Karsten Nielsen" skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Er der nogle her i gruppen som har kendskab til Subutex / Suboxone
>
> Mvh Karsten

Jeg har ingen erfaringer, men fandt en beskrivelse her:

http://www.addikta.net/subutex.htm

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 24-09-07 19:29

On Fri, 21 Sep 2007 20:58:34 +0200, "Martin /Helsingør"
<mailme.nospam@gmail.com> wrote:

>"Karsten Nielsen" skrev i en meddelelse

>Jeg har ingen erfaringer, men fandt en beskrivelse her:
>
>http://www.addikta.net/subutex.htm
>
>Mvh.
>
>Martin /Helsingør

Hej Martin

Tak for dit svar. Har kikket på siden med fandt desværre ikke lige det
som jeg søger efter.

Mvh Karsten

Fra : Tyson

Dato : 25-09-07 01:59

Hej Karsten

Hvad Spec. vil du vide om de to typer Buprenofin?,

Forskellen, om der er nogle, ligger i at sidst nævnte indeholder Naloxzone
som er modgift til morfin. Misbruger du Subozone får du ingen nydelse, men
abstinenser. Ved normal indtagelse ligger Naloxonen i maven uden at påvirke
kroppen.

Mogens

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 25-09-07 14:42

On Tue, 25 Sep 2007 02:59:05 +0200, "Tyson" <mogens@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>abstinenser. Ved normal indtagelse ligger Naloxonen i maven uden at påvirke

Det drejer sig om en bekendt jeg har som desværre er kommet igang med
at fixe sit subutex.
Jeg har oplevet 2 gange hvor han efter ca en times tid begynder at
fryse som bare pokker.
Jeg er godt klar over at det samme vil ske hvis han gør det med
Suboxone.
Men det samme kan altså ske ved subutex også

Fra : Tyson

Dato : 04-10-07 04:47

Hej..

Indtager man Subertex eller Subozone er det for at blive clean eller som
vedligehold.. Så lad ham endelig fryse til han bliver klogere!.

Mogens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 08-11-07 11:24

"Karsten Nielsen" <k-nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det drejer sig om en bekendt jeg har som desværre er kommet igang med
> at fixe sit subutex.

Hej

Hjælp dog manden og forklar dem der udleverer medicinen hvordan han snyder
dem og sig selv, gør det inden han bliver kold, dog uden at fryse!

Langgaard