Fiskeri i Østerådalen /Aalborg
Fra : Michael Andersen

Dato : 22-09-07 14:23

Hej alle

Er der nogle af jer der har erfaring med fiskeri i Østerådalen ved Aalborg.
Jeg tænker specielt på Gedder, men også om der er andre fisk i søerne.
Ligledes ønsker jeg informatione omkring hvilken af sørerne der er størst
shance i. Jeg skal have mine 2 piger med og vil derfor gerne fangen noget

Hilsen

Michael

Fra : Jesper Laursen

Dato : 22-09-07 21:47

"Michael Andersen" <michael-a(move)@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> størst shance i. Jeg skal have mine 2 piger med og vil derfor gerne fangen

Er det i det hele tilladt at fiske der? Ellers vil jeg mene, at du skal gå
over til den største sø....den der er sådan et tårn ved.

Fra : Michael Andersen

Dato : 22-09-07 22:21

Hej Jesper

Ja jeg har fået af vide at alle søerne i Østerådalen nu er ejet af Aalborg
Kommune og fiskeriet er givet frit.

Jeg skal fiske der i morgen søndag og vil gerne lige vide om der er
muligheder for fangst

Hilsen

Michael

Fra : Madsen58

Dato : 23-09-07 00:01

Michael Andersen wrote:
> Hej Jesper
>
> Ja jeg har fået af vide at alle søerne i Østerådalen nu er ejet af
> Aalborg Kommune og fiskeriet er givet frit.

Den står ikke på deres hjemmeside under "frie fiskepladser".
http://www.aalborgkommune.dk/Borgerportal/Serviceomraader/Skov+og+natur/Ud+i+naturen/emnerny.htm
--
Hilsen Madsen

Fra : Michael Andersen

Dato : 23-09-07 19:10

Hej Madsen

Det er rigtigt at Østerådalen ikke står beskrevet på kommunes hjemmeside
ift. gratis fiskeri, men det skulle efter Aalborg Kommunes naturvejleder
være ganske lovligt og gratis at fiske i søerne

Vi var der ude i dag og vi fangede en lille fin gede omkring kiloet

Hilsen

Michael

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 25-09-07 09:04

Michael Andersen wrote:
> Vi var der ude i dag og vi fangede en lille fin gede omkring kiloet

Herligt .. så havde i jo en fin tur allesammen

/Jan