Batteri
Fra : E.S

Dato : 19-09-07 20:19

Hejsa.

Har meget lidt forstand på mekanik.

Min 45 Habana har startet uden problemer i 16 mdr på EL start, i morges
ville den ikke starte på EL. Fik den igang ved forsøg på kickstateren, efter
11 km. var jeg fremme, standsede den og prøvede derefter på EL start, vubsi,
den startede, 7 timer senere gentog morgenens SCENE, nul på EL start, 1 huk
på kick, hjem, prøvede på EL, igen ok, 1 time senere begynder det hele
forfra.

Kender du til hvad der er galt ????

På forhånd Tak. Ebbe

Fra : Hagar

Dato : 19-09-07 22:05

"E.S" <lupo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> start, vubsi, den startede, 7 timer senere gentog morgenens SCENE, nul på
> EL start, 1 huk på kick, hjem, prøvede på EL, igen ok, 1 time senere

Du skal kører dig en rigtig lang tur, eller købe dig en oplader til det. Det
er ikke noget der holder evigt, så der skal tilføjes noget for at virke.

Hagar

Fra : -::PH::-

Dato : 20-09-07 06:07

"E.S"

har startet uden problemer i 16 mdr på EL start, i morges
> ville den ikke starte på EL
> Kender du til hvad der er galt ????

Det lyder som om batteriet er blevet træt. Hvis du kan måle 14 - 14,6 V på
batteripolerne når du har kørt et par minutter er det batteriet der er i
stykker.

Per

Fra : E.S

Dato : 20-09-07 09:43

Det var batteriet der var dødt, så et nyt måtte købes.

Takker for hjælpen.

Ebbe