Knallert stjålet. Hvilken ny?
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 18-09-07 07:39

Hejsa.

Så blev det lige min tur (igen) til at få stjålet en knallert, ved højlys
dag endda.

Det var en Peugeout Speedfight 2 Rally 307. Jeg har ikke de store
forhåbninger om at se den igen, så jeg ville lige høre lidt input herfra.

Hvilken skal jeg vælge? Jeg vil gerne have noget i samme størelse, ca. den
skal ret let laves, så den kører de ca. 60 km/t og ikke mindst, skal
optrækket være i orden, det sidste er ret vigtigt. Hvad kan I foreslå? Jeg
har ikke lagt mig fast på pris, da den ikke er desideret underordnet, men
jeg vil hellere give noget mere, for noget ordentligt.

/Ole

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 19-09-07 07:42

"/Ole (6000)" <a@bc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har ikke lagt mig fast på pris, da den ikke er desideret underordnet, men
> jeg vil hellere give noget mere, for noget ordentligt.

Speedfight igen, hva ellers?

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 19-09-07 22:11

> Speedfight igen, hva ellers?

Det kunne jo sagtens være, der var noget bedre, jeg ikke kendte.

/Ole

Fra : Kristian Knigge

Dato : 10-10-07 21:05

Suzuki RMX..