boks-underlag
Fra : Anna

Dato : 19-09-07 20:45

Har I en ide til, hvordan jeg kan skabe en god bund i min boks.
Den skal laves ovenpå brede spalter af den slags som store tyrekalve
står på, dvs. lange, brede spalter med ca. 2 cm hul imellem.

For det er vel nødvendigt at lave en anden bund i, eller er et tykt lag
halm nok?

Håber nogen har en ide og kan hjælpe mig - og mine heste!

Mvh. Anna

Fra : liz

Dato : 20-09-07 07:45

"Anna" <a@trojahn.dk> skrev i en meddelelse
> Har I en ide til, hvordan jeg kan skabe en god bund i min boks.
> Den skal laves ovenpå brede spalter af den slags som store tyrekalve står
> på, dvs. lange, brede spalter med ca. 2 cm hul imellem.

Måske kunne gummi måtter bruges ovenpå spalterne, og så halm ovenpå igen.
Brugt måtter ses tit til salg rundt omkring, DBA eller landbrugs blad,
ellers nye som findes også til heste.

Liz