vurdering af bøger
Fra : marlene

Dato : 10-10-07 16:19

hej
kan nogle anbefale et sted hvor jeg kan få vurderet en meget stor mængde
bøger.
gerne et sted hvor jeg kan lægge en liste ud med titel og forfatter,
nogle er nye, men de fleste er fra 50-60´erne, og en del ligger i 20´erne.
vil ikke gå til første og bedste antikvar, for evt. at blive snydt,
har ingen af dem synderlig værdi, har jeg tænkt mig at sælge på loppemarked
for 5-20 kr. stk.
ved ingenting om dem selv og har virkelig brug for hjælp.

mvh. Lykke

Fra : Marianne

Dato : 10-10-07 23:40

> [...]
> loppemarked for 5-20 kr. stk.
> ved ingenting om dem selv og har virkelig brug for hjælp.

Det komer jo aldeles an på, hvad der er for bøger og hvilken stand, de evt.
er i.

En mulighed er at gå ind på www.antikvariat.net og søge - så kan du se
prisniveauet for salg. Regn med at du kan sælge dem til et antikvariat for
det halve.

mvh
marianne

Fra : marlene

Dato : 11-10-07 12:41

super link.
jeg har allerede fundet de første 100 bøger,
så er det bare om antikvaren vil give det halve af hvad de står til salg
for.
men tak.