Lønniveau som souchef?
Fra : Martin

Dato : 02-10-07 17:53

Hej folkens.

Jeg står over for at skifte job "tilbage" mod det jeg var uddannet til så
jeg har virkeligt ingen anelse om ca. hvilket lønniveau som er normalt?

Det er i et supermarked som souchef i provinsen.

Jeg aner virkeligt ikke om sådanne normalt får 18000 eller 25000 pr mdr.
eller noget helt 3.

Nogen her der ved det? (rart at vide inden jobsamtalen hvor intervieweren
spørger hvad man havde forestillet sig af løn)

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 03-10-07 09:51

"Martin" <jadahva@hotmail.com> wrote in message

> Jeg aner virkeligt ikke om sådanne normalt får 18000 eller 25000 pr mdr.
> eller noget helt 3.

En google søgning på "løn supermarked souschef" giver f.eks. dette link:
http://www.kandu.dk/spg97246.aspx

Nu ved du så også, at "sous" er med s tilsidst. Sous er fransk og betyder
under.

Hilsen
Uffe

Fra : Martin

Dato : 04-10-07 16:49

Blot til info: Det var slemt skuffende: Med chef-ansvar og så kun 17K pr
mdr.

Det er jo nærmest det samme som at være til grin.

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-10-07 20:28

Martin skrev den 04-10-2007 17:48:
> Blot til info: Det var slemt skuffende: Med chef-ansvar og så kun 17K pr
> mdr.
>
> Det er jo nærmest det samme som at være til grin.

Tja, et eller andet skal jo holde priserne nede

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-10-07 23:08

Martin wrote:
> Blot til info: Det var slemt skuffende: Med chef-ansvar og så kun 17K
> pr mdr.

Lol det er sgu mindre end hvad jeg får udbetalt efter skat pr måned

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Karsten Andersen

Dato : 05-10-07 16:33

Fri, 5 Oct 2007 00:07:42 +0200, skrev Peter Lykkegaard, på 13 linier,
i <47056434$0$93825$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

Ja det svare jo næsten til en dagløn.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 05-10-07 18:04

Karsten> Fri, 5 Oct 2007 00:07:42 +0200, skrev Peter Lykkegaard,
Karsten> på 13 linier, i
Karsten> <47056434$0$93825$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

Karsten> Ja det svare jo næsten til en dagløn.

Det er da det beløb jeg tager i timen.

Best regards
Martin Jørgensen

This space and text line is available for rent.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-10-07 06:41

Fri, 05 Oct 2007 19:04:22 +0200, skrev Martin Jørgensen, på 24 linier,
i <47066ed7$0$90262$14726298@news.sunsite.dk>, :

> [...]
> Karsten> på 13 linier, i
> Karsten> <47056434$0$93825$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

> Karsten> Ja det svare jo næsten til en dagløn.

Jeg arbejder da også kun 15 min om dagen sååå.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 05-10-07 17:09

i 94 var det ca. 12.500,- ca. 1.200,- mere end en fuldtids kasse ass.