Phishing: et jobtilbud som muldyr - på dan~
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 08-10-07 21:51

God dag!

Et velstående selskab byder dig på arbejdsstilling. Er venlig og
lukke den meddelelse ikke straks. Du tregner ikke at investere noget; det
er ikke en ny finanspyramid. Du må bare have en PC med Internet-
andgangen, en telefon, en konto i ditt land og en lit hviletid! Kernen af
disse arbejde ligger på bearbejdering af betalinger som skal komme fra
vår klienter som kan ikke betale oss direkt. Ikke særlige
kundskaber er fornøden, du skal lære alt i løbet af arbejde.
Vi skal forklare dig alt gennem telefonen eller Internet. En finansmanager
får gansk flere penger ved oss, og han får penger efter enhver
forretning, ikke engang om månaden. Det er en god fordel af arbejde
ved oss. Alle detalje finder man op vår site, sektionen FAQ og How it
Works.

Hvis du har spørgsmåler, vi skal svare dem ved e-mail.

Alt hvad du trægner at begynde arbejde er: indregistrere ved site,
underskrive en kontraktform, og da strater vi!

Mange tak for din agtelse! Vi venter om dig på siten.

--
Oops!... I did it again

Fra : Rea721

Dato : 09-10-07 22:28

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en
meddelelse
> [...]
> f&#229;r gansk flere penger ved oss, og han f&#229;r
> penger efter enhver forretning, ikke engang om
> m&#229;naden. Det er en god fordel af arbejde ved oss.
> Alle detalje finder man op v&#229;r site, sektionen FAQ
> og How it Works.
>
> Hvis du har sp&#248;rgsm&#229;ler, vi skal svare dem ved
> e-mail.
>
> Alt hvad du tr&#230;gner at begynde arbejde er:
> indregistrere ved site, underskrive en kontraktform, og
> da strater vi!
>
> Mange tak for din agtelse! Vi venter om dig p&#229; siten.

Hvor har du dog fundet den geniale tekst ? )

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 10-10-07 16:19

I demand that "Rea721" <skod3@721.dk> may or may not have written in
> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse
> Hvor har du dog fundet den geniale tekst ? )

Jeg fik adskillige i mit spam filter! Den var så håbløs
formuleret at den bare sprang i øjnene!!!

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk

Fra : Kristian Thy

Dato : 10-10-07 07:39

On Oct 8, 10:51 pm, Axel Hammerschmidt <hl...@hotmail.com> wrote:
> Et velstående selskab byder dig på arbejdsstilling.
[snip]

Jeg synes du påstod i overskriften at det var på dansk? ;)

\\kristian