Hver gang jeg gemmer tager det laaaang tid
Fra : Birte Johansen

Dato : 09-10-07 20:31

JEG VED GODT DETTE INDLÆG ER NØJAGTIG DET SAMME SOM DET FORRIG;
MEN UANST HVORDN HEG FORSØGER AT SVRE KOMMER DN BARE OG SIGER JEG
SKAL LOGGE PÅ. NÅR JEG HAR LOGGET PÅ OG FORSØGER AT SVARE SIGER
DEN JEG SKAL LOGGE PÅ. DERFOR HAR JEG OPRETTET ET INDLÆG MAGE TIL
FOR AT SVARE.

Hver gang jeg gemmer en side når jeg har rettet den tager det
laaaang tid (1 minut) inden den er gemt.

Jeg har en anden hjemmeside også i frontpage, der er der ikke
problemer, det går hurtigt.

Jeg ved ikke om jeg har fået sat et flueben eller en parameter et
eller andet sted, men jeg har lidt på fornemmelsen, at den løber
alle sider igennem og checker et eller andet. Der er temmelig
mange sider på webstedet.

Det foregår alt sammen på min egen pc, og så uploader jeg
efterfølgende.

Er der nogen der har forslag??

svar:
prøv at give nogle links til dine hjemmesider - så har vi en
mulighed for at finde ud af hvad der evt. kunne være galt -
også navnet på dine udbydere.

Arne H. Wilstrup

Nu kommer mit svar til Arne så:

Jeg vil gerne give links og udbyder, men det er her på min lokale
pc problemet er, og det er ikke når jeg kører rundt på siderne
det går fint hurtigt, men det er når jeg opretter eller retter en
side i frontpage, og så vil gemme siden/rettelsen og klikker på
gem (ctrl + s eller disketteikonet. Jeg er altså slet ikke på
nettet.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 09-10-07 22:51

> [...]
> side i frontpage, og så vil gemme siden/rettelsen og klikker på
> gem (ctrl + s eller disketteikonet. Jeg er altså slet ikke på

Rolig Birthe

Du er ikke helt alene i verden - jeg har nemlig samme problem. Dog kun med
min index fil, som forøvrigt også har status af at være i konflikt med hele
webstedet, men den om det.

Løsningen har jeg ikke, men jeg har en lumsk anelse om, at det er FP som har
besvær med at holde styr på sine skjulte mapper - at der simpelthen er sket
en fejl, som den slås med, hver gang den skal opdaterer ændringerne.

Jeg bruger tiden til at læse med i nyhedsgrupperne imens

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Heine Svendsen

Dato : 11-10-07 16:04

enkvinde skrev:

> [...]
> besvær med at holde styr på sine skjulte mapper - at der simpelthen er sket
> en fejl, som den slås med, hver gang den skal opdaterer ændringerne.

Hvis dét er problemet, så kan du jo prøve at slette disse ekstra
mapper. _vti_cnf kan de vel hedde.
FP danner dem på ny, næste gang du åbner webstedet.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Knud

Dato : 12-10-07 17:14

Hej Birte.
"Birte Johansen" <bjo@weimbos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> SKAL LOGGE PÅ. NÅR JEG HAR LOGGET PÅ OG FORSØGER AT SVARE SIGER
> DEN JEG SKAL LOGGE PÅ. DERFOR HAR JEG OPRETTET ET INDLÆG MAGE TIL
Du har et problem med dine knapper, dem på tastasturet. Prøv at trykke
på den som hedder "Caps Lock" den sidder ovre i venstre side.
Tryk på den , så kan du snakke med på almindelig dansk. Hvis du mener at
man bør råbe, så kan jeg hjælpe dig i en anden gruppe.
Du kan også bare bruge min kontaktside, altså den med hjælp, ønsker ikke
at have andre former for hjælp. Prøv at kigge lidt på www.knuddue.dk
skriv hvis du vil have hjælp.
Mvh Knud