online redigering med Frontpage
Fra : Helge Børven

Dato : 06-10-07 09:58

Kære alle
Medens jeg havde Explorer 6.0 kunnes jeg ved at klikke på Frontpage-ikonet
på explorere ikonlinje vælge at redigere min hjemmeside online med
Frontpage. Og det er jo genialt. Det kan jeg ikke mere efter at jog
opgraderede til Explorer 7.0. Er det fortsat muligheder for dette - og
hvordan gør man??

Helge

Fra : Wilstrup

Dato : 06-10-07 11:58

"Helge Børven" <helge.boerven@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen
> [...]
> Det kan jeg ikke mere efter at jog opgraderede til Explorer
> 7.0. Er det fortsat muligheder for dette - og hvordan gør

Der ser ikke sådan ud - måske fordi man mener at FP skal
udfases - men du kan gå ind via browseren (IE) og vælge
filer - derunder findes i menuen "rediger med Microsoft Office
Frontpage - og det virker på samme måde som det nævnte
ikon -jeg ved ikke af om man kan tilføje et sådant FP-ikon
i Explorer 7.0

Fra : enkvinde

Dato : 06-10-07 13:22

> [...]
> Frontpage. Og det er jo genialt. Det kan jeg ikke mere efter at jog
> opgraderede til Explorer 7.0. Er det fortsat muligheder for dette - og

Du kan også bare klikke på udgiv websted og så vælge at åbne dit websted i
Frontpages.

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Henrik

Dato : 12-10-07 17:00

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan også bare klikke på udgiv websted og så vælge at åbne dit websted i
> Frontpages.

Hvor i Explorer 7.0 kan man klikke på "udgiv websted"?

Hilsen Henrik

Fra : enkvinde

Dato : 12-10-07 19:23

> Du kan også bare klikke på udgiv websted og så vælge at åbne dit websted i
>
> Hvor i Explorer 7.0 kan man klikke på "udgiv websted"?

Det kan man ikke i Explorer, men i FrontPages, hvor man også kan vælge at
åbne sit websted og redigerer online.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Henrik

Dato : 06-01-08 17:21

Det kan man stadig. Det er rigtigt at FrontPage-ikonet ikke dukker op
automatisk i IE 7. Men:
Højreklik på kommandoværktøjslinjen (ikonlinjen) vælg "Tilpas
kommandoværktøjslinjen -> Tilføj eller fjern kommandoer..." Tilføj knappen
"Rediger" og luk.
I "Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer" vælges "Microsoft
Office FrontPage" som HTML-editor. Det bliver så default HTML-editoren, når
du klikker på knappen "Rediger" når du åbner din side i IE 7. På listepilen
til højre for knappen "Rediger" kan du vælge mellem de programmer, der kan
redigere HTML. Vælger du FP, bliver du på sædvanligvis bedt om brugernavn
og adgangskode.

Hilsen Henrik