Skærme
Fijala 3554
Benq FP241W, Dell 2407WFP og 1:1 pixel map~
Fra : Jakob

Dato : 16-09-07 17:54

Hejsa!
Dette indlæg er også postet på flatpanels.dk's forum, men jeg tillader
mig at poste her også, i håb om flere svar:

Efter mange overvejelser vedr. valg af skærm har jeg besluttet mig for
at gå efter en 24" ws da opløsningen på 1920x1200 er for lækker

Jeg har nu indsnævret kandidatfeltet til at bestå af 2 skærme:

- BenQ FP241W
- Dell™ UltraSharp™ 2407WFP-HC (forudsat at jeg kan få den handlet ned i
de ca 5700 kr som den tidligere har været solgt til).

De er valgt da mit budgetloft er på 6000kr. (Bye bye Eizo m.fl.). Jeg
skal bare lige ha helt styr på:

Er der nogen der kan bekræfte at begge skærme understøtter 1:1 pixel
mapping via både den analoge og digitale indgang.

Er der nogen væsentlige forskelle jeg skal være opmærksom på? Paneltypen
er jo den samme og mht designet synes jeg det er hip som hap hvilken jeg
vælger. Skal bruge skærmen til lidt af hvert - herunder film mere end
spil. Det kommer også på tale at tilslutte en Xbox360.

--
Bedste hilsner
Jakob