Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Andelsboligkredit / Kan det gøres billiger~
Fra : Holger

Dato : 13-09-07 17:55

Tog for 2 år siden et andelsboligkredit på 410.000 kr da jeg skulle
købe en andelsbolig ( som siden hen er fordoblet i pris til ca.
1.200.000 kr. )

Betaler 2000,- kr af på lånet om mdr. Det er hvad jeg MAX
kan klare pt.

Fik i dag en opgørelse over de sidste 3 mdr. og kan se at indbetaling svare
til betaling af renten . Intet bliver spist af på selve lånet. Næste gang
bliver jeg måske nødt til at forhøje det mdr.lige afdrag for at kunne betale
renterne.

Fakta:

Alm. Brand Bank, et 30 årigt lån,

Udlånsrentesats : 6.8500 % p.a. = Nominel udlånsrentesats 7.0280 % p.a

Kan det gøres billigere et andet sted ?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-09-07 11:24

"Holger" <nope@nope.dk> wrote in message
> Alm. Brand Bank, et 30 årigt lån,
>
> Udlånsrentesats : 6.8500 % p.a. = Nominel udlånsrentesats 7.0280 % p.a
>
> Kan det gøres billigere et andet sted ?

Ja - prøv Ringkøbing Bank.

Fra : Kim

Dato : 14-09-07 20:02

On 13 Sep., 18:55, "Holger" <n...@nope.dk> wrote:
> [...]
>
> Fakta:
>
> Alm. Brand Bank, et 30 årigt lån,
>
> Udlånsrentesats : 6.8500 % p.a. = Nominel udlånsrentesats 7.0280 % p.a

Ja, prøv Roskilde Bank.