Excel faktura skabelon?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-09-07 08:27

Er der nogen der har en fakturaskabelon i excel som de vil dele? Den skal
kunne håndtere enkeltside og også flere sider.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Michael Zedeler

Dato : 13-09-07 13:12

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> Er der nogen der har en fakturaskabelon i excel som de vil dele? Den
> skal kunne håndtere enkeltside og også flere sider.

Virk.dk

http://kortlink.dk/48ep

Mvh. Michael.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-09-07 09:45

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i meddelelsen

> Virk.dk
>
> http://kortlink.dk/48ep

Tak for linket, men den kan ikke håndtere flere sider, når jeg når nederste
linie, så skifter den ikke automatisk til side 2

De skabeloner man kan hente på Microsofts hjemmeside har heller ikke denne
funktion.