Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 225MW
Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 09-09-07 21:51

Hej NG

Nedenstående skærm - kan man se TV imens man arbejder hvis man har et
analogt signal - følger der måske noget software med der gør at man kan se
tv i hjørnet imens man arbejder?

http://www.samsung.com/dk/products/monitors/multimedieskaerme/225mw.asp

Eller er det bedre at købe en anden "billigere" Samsung og så investere i et
TV-kort?

Mvh. Per

Fra : Esben

Dato : 10-09-07 23:49

"Per René Neuhauge Gotfredsen" <pgotfredsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Nedenstående skærm - kan man se TV imens man arbejder hvis man har et
> analogt signal - følger der måske noget software med der gør at man kan se
> tv i hjørnet imens man arbejder?

Nej, tuneren sidder i skærmen, og billedet bliver så bare lagt ovenpå det
billede den modtager fra PC'en. Prøv at downloade manualen fra linket
nedenfor, så får du en ide om hvordan det fungerer (side 32-33).

> http://www.samsung.com/dk/products/monitors/multimedieskaerme/225mw.asp
>
> Eller er det bedre at købe en anden "billigere" Samsung og så investere i
> et TV-kort?

Der er fordele og ulemper ved begge dele - med et TV-kort kan du optage TV
på PC'en, men med tuneren i skærmen, kan du se TV, uden at PC'en behøver at
være tændt.
Hvis du skal bruge skærmen meget som almindeligt TV, så ville jeg tage en
skærm med indbygget tuner - for der er typisk fjernbetjening med.

--
Esben