Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Omlægning af F3 lån
Fra : JBH

Dato : 09-09-07 10:17

Kan det passe at kreditforeningerne ikke er vilde med at forlænge eller
lave F3 lån længere men anbefaler at omlægge F3 lån til fast lån.?
Jeg havde forestillet mig at man kunne ændre (reducere) rest løbetiden og
rest gælden på et F3 lån når det skal tilpasses, eller vil det svare til en
låneomlægning, med deraf følgende omkostninger ?

mvh
JBH

Fra : Ole C

Dato : 09-09-07 11:52

JBH skrev blandt andet:

> [...]
> løbetiden og rest gælden på et F3 lån når det skal tilpasses, eller
> vil det svare til en låneomlægning, med deraf følgende omkostninger ?

Det kan da godt være at de argumenterer for en anden låntype, men da dit lån
jo er tegnet som F3-lån med en eller anden forudbestem løbetid, bestemmer du
selv om du vil fortsætte sådan.
Du bør kunne indbetale et ekstraordinært afdrag mod et gebyr, men om det er
den bedste løsning, er ikke lige til at sige.
Det lyder som om du ville have glæde af at tale med din bank om hvad der er
bedst i netop dit tilfælde.

--
vh
Ole C.