kolde føder
Fra : Brian

Dato : 07-09-07 14:43

er der ikke lige en der har en skive til varioen liggen og vil tage
mål på den så jeg kan fikse en ny
det er en pgo t rex 45 jeg regner med at lave nogle stykker
iforskelige breder så man lige lægger på grænsen af de 30 %

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-07 13:20

> [...]
>det er en pgo t rex 45 jeg regner med at lave nogle stykker
>iforskelige breder så man lige lægger på grænsen af de 30 %

Forstår ikke hvorfor 45 ejere ikke bare køber en 30´er... Der kan du næsten
ikke miste dit kørekort.. Selvom du tuner den til 110 kmt...

/SWP