Hvad skal der til for at starte en webshop~
Fra : Juul

Dato : 06-09-07 14:15

Har gået og tumblet med ideen om at starte en webshop med dansk designer
tøj, men hvad skal der til for at kunne det...
Tænker på om man selv kan klarer bogføring og andet tungt arbejde..
Ringer man bare til diverse firmaer der designer tøj og spørger om jeg kan
få lov til at forhandle deres tøj.

Mvh. Juul

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-07 15:37

> Har gået og tumblet med ideen om at starte en webshop med dansk designer
> tøj, men hvad skal der til for at kunne det...

Et domæne og en webshop

> Tænker på om man selv kan klarer bogføring og andet tungt arbejde..

Jeps - evt. med et lille regnskabskursus

> Ringer man bare til diverse firmaer der designer tøj og spørger om jeg kan
> få lov til at forhandle deres tøj.

Ja hvorfor ikke. Det er da et sted at starte. Hvis der ikke er nogen som vil
have dig til sælge det, så er der lang vej igen.

--
mvh Karsten Madsen / Als IT
SummaSummarum 3 www.alsit.dk