Alurammer - hvor ..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-09-07 10:21

Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe billige alurammer i 70x100 cm? Jeg
skal bruge omkring 40 stk.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Holst

Dato : 05-09-07 10:27

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe billige alurammer i 70x100 cm? Jeg
> skal bruge omkring 40 stk.

Føtex plejer at have nogle, der er forholdsvis billige. Indimellem er de
på tilbud og endnu billigere

Fra : Allan Soerensen

Dato : 05-09-07 15:08

> Føtex plejer at have nogle, der er forholdsvis billige. Indimellem er de
> på tilbud og endnu billigere

Bemærk at der er meget stor forskel på kvaliteten.
De allerbilligste rammer er med plastik "glas". De lidt dyrere er med
almindelig vinduesglas, medens de dyreste oftest er med antirefleksbehandlet
glas.