Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Køb af aktier
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 31-08-07 23:14

Hej

Hvis jeg vil købe Brøndby aktier i morgen (inden deres næste kamp), hvor
skal jeg så handle?

De må være meget langt nede lige nu?

Rune

Fra : alexbo

Dato : 31-08-07 23:24

"Rune Vestergaard" skrev

> Hvis jeg vil købe Brøndby aktier i morgen (inden deres næste kamp), hvor
> skal jeg så handle?

I din internetbank.

> De må være meget langt nede lige nu?

Næh, den har ikke været så højt oppe de sidste 5 år.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ivar

Dato : 01-09-07 22:41

alexbo skrev:

> I din internetbank.

Man kan ikke handle i weekenden.

> Næh, den har ikke været så højt oppe de sidste 5 år.

Det er ikke helt rigtigt, men det er rigtigt, at det ikke er specielt
billigt nu.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 02-09-07 07:39

Hejsa

>Man kan ikke handle i weekenden.

Men du kan BESTILLE handel i weekenden - så bliver ordren udført som
det første mandag morgen (eller hvornår du vælger)

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 02-09-07 09:32

"www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk"
<infoFJERN@netinkFJERN.dk> wrote in message
> Hejsa

> Men du kan BESTILLE handel i weekenden - så bliver ordren udført som
> det første mandag morgen (eller hvornår du vælger)

man skal åbenbart tilmalde sig alt muligt i Lån og Spar bank for at kunne
handle aktier

Fra : KT

Dato : 02-09-07 09:48

"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> wrote in message

> "www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk"
> <infoFJERN@netinkFJERN.dk> wrote in message

> man skal åbenbart tilmalde sig alt muligt i Lån og Spar bank for at kunne
> handle aktier

Hvad er alt muligt?
Du skal vel bare have oprettet et depot og have din netbank inklusive
handelsplatform.
Hvad er problemet?

Knud

Fra : Brian

Dato : 03-09-07 21:59

"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvis jeg vil købe Brøndby aktier i morgen (inden deres næste kamp), hvor
> skal jeg så handle?
>
> De må være meget langt nede lige nu?

Og endnu længere ned nu...