udsætning af fasaner
Fra : henning

Dato : 29-08-07 18:59

Hej venner. Jeg er røget lidt uklar med naboen til min fasanudsætning. Nogle
der ved hvad afstand der kræves til beboelse fra udsætningen. På forhånd tak

Fra : Messias

Dato : 04-09-07 23:24

Der er netop kommet en ny paragraf i jagtloven, som forbyder udsætning af
fuglevildt, hvis det er med jagt for øje.

Fra : Torben Farum

Dato : 05-09-07 19:00

"Messias" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der er netop kommet en ny paragraf i jagtloven, som forbyder udsætning af
> fuglevildt, hvis det er med jagt for øje.

Har du et link som underbygger din påstand ?

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-09-07 23:29

"Messias" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der er netop kommet en ny paragraf i jagtloven, som forbyder udsætning af
> fuglevildt, hvis det er med jagt for øje.

Er du fuld ??? for det er dog noget fordrukken sludder du der kommer med....

Mich.

Fra : admin bukkepral

Dato : 06-09-07 14:42

der er tilladt at sætte fasaner, agerhøns og gråænder ud ifg
Bekendtgørelse om udsætning af vildt, jagtmåder og

jagtredskaber

kan findes på:

http://www.folketinget.dk/samling/20061/almdel/MPU/Bilag/481/384264.PDF

MVH

bukkepral

Fra : Messias

Dato : 23-09-07 09:52

Nej Henning, tro ikke på Bukkepral og Nielsen. Du får bare problemer med
politiet.
Loven forbyder helt klart, at opdrætte dyr, for så senere at myrde dem!

Fra : st

Dato : 30-09-07 22:13

Messias dog, har du taget navnet i et øjebliks storhedsvanvid??
Hvordan skulle vi så få en steg på bordet?
At du ikke har lært at læse er kun beklageligt for dig, men spar os andre
for dine løgnagtige udgydelser

ST

Fra : Kent Hald

Dato : 01-10-07 11:00

Hvad som med svin, køer , får, kyllinger, gæs og ænder og mange flere.
Du må være komplet idiot, eller det der er værre.
"DEBAT SLUT"!!!

Fra : Torben Farum

Dato : 01-10-07 11:15

"Kent Hald" <daffy@(remove) finheat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad som med svin, køer , får, kyllinger, gæs og ænder og mange flere.
> Du må være komplet idiot, eller det der er værre.
> "DEBAT SLUT"!!!

Glem ham, han hører til i dit killfilter.
Den bedste måde at undgå typer som ham, er ikke at kommentere hans
latterlige indlæg.

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Bin Larsen