Rep. af gummistøvler
Fra : slet Y99Q2

Dato : 28-08-07 15:39

Hej NG,

Jeg har et par Aigle natur gummistøvler som desværre har fået et knæk
ved anklen så de er blevet utætte.

Hvorledes kan jeg lappe dette når det er natur gummi?. De gænse ting
som cykellapper, vinyl svejs og lim til neopren waderes, har ikke
været holdbar.

Knæk & Bræk
Finn Jensen

Fra : Torben Farum

Dato : 28-08-07 20:03

"slet Y99Q2" <runas@Y99Q2mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorledes kan jeg lappe dette når det er natur gummi?. De gænse ting
> som cykellapper, vinyl svejs og lim til neopren waderes, har ikke

Jeg ville prøve med en bygningslim ala Sikaflex 221, den forbliver smidig,
og er stærk som bare hel.......

Torben Farum
9300 Sæby