PGO MAX
Fra : Robert Pedersen

Dato : 26-08-07 09:19

Hej kloge hoveder.
Jeg spurgte, for et par dage siden, om tændrøret.
Nu har jeg haft hovedet nede i brønden.
Hvordan får jeg den op?

Robert

Fra : Henning Lund

Dato : 26-08-07 13:46

Robert Pedersen tastede:
> Hej kloge hoveder.
> Jeg spurgte, for et par dage siden, om tændrøret.
> Nu har jeg haft hovedet nede i brønden.
> Hvordan får jeg den op?
>
> Robert

Sidder der ikke en klap du kan skrue af i hjelmboksen, eller en
klap bagved dine hæle når du sidder på scooteren, det skal være
ret let at komme til.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Nighthawk

Dato : 26-08-07 18:24

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> wrote in news:46d17636$0$2112
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Robert Pedersen tastede:

> Sidder der ikke en klap du kan skrue af i hjelmboksen, eller en
> klap bagved dine hæle når du sidder på scooteren, det skal være
> ret let at komme til.

Brønden af en BM tager du bare op ved at skrue de 4 bolte af der holder
brønden - du kan komme til dem når du åbner sædet. 4 stks 10mm bolte. 2
foran og 2 bag. Når de er væk kan du løfte hele brønden op.

Men såvidt jeg ved kan du komme til tændrøret ved at smide dig på jorden
og kigge ind under. Følg det store grå/sorte kabel hen til motoren.
Kablet ender på tændrøret - der sidder en tændrørshætte med en krave på
som du bare kan rykke af tændrøret med hænderne.

NH

Fra : Robert Pedersen

Dato : 29-08-07 13:47

"Nighthawk" <nighthawk@no.valid.email> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kablet ender på tændrøret - der sidder en tændrørshætte med en krave på
> som du bare kan rykke af tændrøret med hænderne.

OK takker for tipsene
Robert