Dampaggregat til desinfektion af maskine
Fra : Rainman

Dato : 25-08-07 18:30

Jeg søger et simpelt aggregat som kan udsprøjte kogende vand i
damp/stråleform til desinfektion af en sigte i rustfrit stål. Har kigget
lidt på Kärchers modeller 1122 og opefter, men synes deres kapacitet
virker ret lav.

Er der nogen i gruppen som har forslag til et anlæg der kan levere en
lidt større dampmængde, gerne beholderbaseret? Jeg vil tro at der skal
bruges ca. 2-4 liter vandmængde til en effektiv rensning.

Renseren skal kun bruges 3-4 gange årligt, så den må gerne holde en
fornuftig lav pris, og kravene til holdbarhed er dermed heller ikke i
højsædet.

Mogens

Fra : NG

Dato : 25-08-07 23:20

"Rainman" <rainman@rainman.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Renseren skal kun bruges 3-4 gange årligt, så den må gerne holde en
> fornuftig lav pris, og kravene til holdbarhed er dermed heller ikke i

Check TV shoppen - jeg mener de af og til har en damprenser.

Fra : Brian

Dato : 27-08-07 17:17

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:46d0ab1d$0$13934$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Check TV shoppen - jeg mener de af og til har en damprenser.

Scunzi Steamer, med forbehold for stavefejl :)

Ellers kunne man måske bruge en tapeafdamper. De fås fra omkring 349,- i
Bauhaus...