Frontpage-links ubrugelige i Firefox/mac
Fra : Finarfin

Dato : 23-08-07 08:28

Hej,

Er stødt på et problem I sikkert har hørt om før. De links vi har sat ind på
vores webside vireker ikke i Firefox og hos folk der har Mac. Mange af dem
har en kombination af ovennævnte.

Er det noget I kender til?
Er løsningen ren html til links´ene eller kan man gøre noget smartere?

/vh Finarfin

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-08-07 10:47

"Finarfin" skrev bl.a.:

> Er det noget I kender til?

Hvis du fortæller hvad webben hedder, så er der garanteret nogen her i
gruppen som kan hjælpe.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.grandts.dk

Fra : enkvinde

Dato : 24-08-07 13:22

> [...]
> har en kombination af ovennævnte.
>
> Er det noget I kender til?
> Er løsningen ren html til links´ene eller kan man gøre noget smartere?

Der er som sådan ikke noget galt med linkene. Det er ganske almindeligt
html.
Men de er uvist af hvilken grund, "pakket" ind i noget microsoft halløj.
Nemlig den nydelige gennemsigtige ramme som de ligger i. Fjern den og jeg
tror, dine problemer vil forsvinde.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.