Havd skal jeg have med over?
Fra : Marianne

Dato : 20-08-07 12:59

Hej

Jeg har lavet en side og tilføjet et tema som CSS. Når jeg lægger MIN fil
over på serveren, kan man ikke se temaet. Der må skulle noget mere med over,
men jeg kan ikke gennemskue hvad.

Kan nogen hjælpe?

mvh
Marianne

Fra : enkvinde

Dato : 20-08-07 13:22

> Jeg har lavet en side og tilføjet et tema som CSS. Når jeg lægger MIN fil
> over på serveren, kan man ikke se temaet. Der må skulle noget mere med
> [...]

Hvordan uploader du? Kun din nye fil, eller hele webstedet?
Har du FrontPages udvidelser på dit webhotel ? Og er de aktiveret ?

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Marianne

Dato : 20-08-07 18:45

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan uploader du? Kun din nye fil, eller hele webstedet?
> Har du FrontPages udvidelser på dit webhotel ? Og er de aktiveret ?

Åh ... jeg har været i mit sparsommelige hjørne og valgt en løsning, der
ikke har Fronpage udvidelsen installeret. Så må jeg selv finde på noget
layout i stedet

mvh
marianne

Fra : Mette

Dato : 20-08-07 19:05

"Marianne" <handel@fjerndettelundbak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Åh ... jeg har været i mit sparsommelige hjørne og valgt en løsning, der
> ikke har Fronpage udvidelsen installeret. Så må jeg selv finde på noget

Hvis du bruger webhotel, kan du eventuelt flytte dit site over til
www.unoeuro.com
Det er billigt, og jeg mener at FP-udvidelser er gratis. Men du skal give
hotellet besked om at du agter at bruge udvidelserne, og at du herefter ikke
kan bruge FTP-upload. Jeg husker ikke hvorfor, men det fremgår et eller
andet sted i vejledningerne på supporten.

Nedenxtående er kopieret fra hotellets support.

Har du lavet dit websted med Microsoft Frontpage anbefaler vi, at du
benytter Frontpage's indbyggede modul til upload af hjemmesiden. Dette
kræver dog at du har valgt Frontpage Udvidelser til under dit kontrolpanel.
Du kan eventuelt spørge supporten direkte inden du eventuelt flytter.

- Når siden er klar trykker du Filer -> Udgiv Web-sted

mvh
Mette