C5 opsætning
Fra : Ralph

Dato : 15-08-07 10:12

Davs

I mit varelager er varenumre venstrejusteret - dvs at de sorteres efter
første tal, mao. 10, 100, 110 kommer FØR 2. Nogen der kan hjælpe mig med at
få dem højrejusteret?

Jeg HAR købt redigeringsmodul og har dosversionen tilgængelig.

--
Ralph

Fra : Ralph

Dato : 15-08-07 11:47

> I mit varelager er varenumre venstrejusteret - dvs at de sorteres efter
> første tal, mao. 10, 100, 110 kommer FØR 2. Nogen der kan hjælpe mig med
> at få dem højrejusteret?

Lidt dårligt formuleret, talkolonnen er formateret som tekst, det skal laves
om til tal

--
Ralph

Fra : Henrik

Dato : 16-08-07 09:10

"Ralph" skrev i en meddelelse

> Lidt dårligt formuleret, talkolonnen er formateret som tekst, det skal
> laves om til tal

Jeg mener ikke det kan lade sig gøre, desværre .. (min viden er baseret ud
fra det jeg husker da jeg fik systemet løftet op til version 3.0).

Fra : Henrik

Dato : 16-08-07 11:55

PS måske kan du hente mere hjælp i MS nyhedsgruppen "C5 debatforum"
http://www.microsoft.com/danmark/info/community/c5/default.mspx?dg=microsoft.public.dk.c5&lang=da&cr=DK&r=fb10d99f-5b61-4a3b-9356-c42680a08bef

meld gerne tilbage hvis du får en løsning

Henrik