Rotation i flash
Fra : Frederik Junkuhn

Dato : 15-08-07 11:06

Hejsa,

Jeg er ved at lave min hjemmeside om, og har besluttet mig for
noget flash hejs på den.

http://junkuhn.com/v4.2

Jeg vil gerne have noget tekst til at rotere om logoet, som det
ses på siden. Men jeg syntes ikke helt om resultatet. Logoet
ligenu, består af 3 billeder.

1. Baggrund som falder godt i med hele sidens bagrund

2 . Et storj "J" i PNG format, da baggrunden skal være
genemsigtig.

3. Et billede af noget tekst også i PNG.

Tekstringen er et movieclip som jeg har bedt om at rotere én
omgang på 5000 frames. (ja, 5000)

Men som det ses så hoppe og danser billedet. Jeg har forsøgt mig
med actionscripts til at styre rotationen, men dette hjalp
ikke...

Nogen der har nogle forslag til at løse mit problem ?

På forhånd tak

/Frederik Junkuhn

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Radioamatør

Dato : 15-08-07 15:38

"Frederik Junkuhn" <frederik@junkuhn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke...
>
> Nogen der har nogle forslag til at løse mit problem ?

Jeg har pillet ved dit logo, det kan blive meget bedrer,
men har ikke tid mere lige nu, se på det.

You can use the following link to retrieve your file:

http://www.sendspace.com/file/t1oy39

Poul

Fra : Frederik Junkuhn

Dato : 16-08-07 10:06

Radioamatør wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
>
> http://www.sendspace.com/file/t1oy39
>
> Poul
>
> Mange tak fordi du kiggede på mit logo. Men jeg kan ikke se en
forbedring? Jeg tror "flimmeret" kan undgås ved at lade ringen køre
hurtigere rundt, men ideen var at den skulle køre langsomt rundt.
Det skulle være disktret. Håber at du har en god ide eller to.

Fra : Aage Jæger

Dato : 16-08-07 10:39

> Det skulle være disktret. Håber at du har en god ide eller to.

Prøv at slå "allow smoothing" til på den fil, som er din tekst.

Fra : Frederik Junkuhn

Dato : 16-08-07 12:17

> Prøv at slå "allow smoothing" til på den fil, som er din tekst.
>
> Lyder lovende. Tekstringen ligger som et movieclip i filen. Hvordan
finder jeg "allow smoothing" menuen?

Fra : Aage Jæger

Dato : 16-08-07 13:29

> finder jeg "allow smoothing" menuen?

Højreklik på filen i dit library og vælg "properties".

Fra : Frederik Junkuhn

Dato : 16-08-07 13:35