Hjælp til Suzuki Katana
Fra : Bertel Haarder

Dato : 10-08-07 19:45

Hej alle sammen.

Har lige købt en Katana fra '99 og mangler hjælp til at gøre den kvikkere.
Begrænsningen i forrøret er fjernet, men er der andet, man kan gøre - uden
at investere i tun og andre mere radikale løsninger???

Gode råd modtages med tak!!!

Bertel

Fra : ERLO

Dato : 16-08-07 11:30

Bertel Haarder skrev:
> [...]
> Begrænsningen i forrøret er fjernet, men er der andet, man kan gøre - uden
> at investere i tun og andre mere radikale løsninger???

Hej
Bare et godt råd:
Du skal skal holde dig fra al "billig transport" når du nu har andre
muligheder - og spare skal du holde dig helt fra.

Rådet giver jeg dig efter egne erfaringer.

Skat (skattevæsnet) siger at det koster "så og så meget" at leve i DK og
hvis du så har sparet, så dine leveomkostninger kommer under denne
grænse ( hvad du jo vil komme til når dit primær transportmiddel er en
knallert) - haps. Så får du lov til at betale det i form af ekstraskat.

Husk nu styrthjelm.

Mvh. ERLO

Fra : Kristian Knigge

Dato : 15-10-07 21:42

Har du pillet skiven?

Fra : Bertel Haarder

Dato : 16-10-07 22:43

nu bli'r jeg sgu forvirret. min lokale pusher påstår, at den eneste
begrænsning i Katanaen er i udstødningen (en art plombe i forrøret) - er der
en skive, der kan ta's eller hva'?
Need input, please....!

Bertel