Hvordan gøres en variabel global over fler~
Fra : Michael Tinding

Dato : 08-08-07 11:35

Hej Gruppe
Som spørgsmålet lyder Hvordan gør man en variabel tilgængelig for alle forms
i et projekt, ikke kun public for den enkelte form.

på forhånd tak
Michael

Fra : Gert Krabsen

Dato : 08-08-07 11:44

Michael Tinding wrote:
> [...]
> Som spørgsmålet lyder Hvordan gør man en variabel tilgængelig for alle forms
> i et projekt, ikke kun public for den enkelte form.

Du skriver det selv

Global 'variabelnavn' as 'type'

f.eks.
Global kundeNR as Long

Globale variable skal sættes i et modul, ikke i en form.

Fra : Michael Tinding

Dato : 08-08-07 12:15

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> skrev i en meddelelse

> Du skriver det selv
>
> Global 'variabelnavn' as 'type'
>
> f.eks.
> Global kundeNR as Long
>

> Globale variable skal sættes i et modul, ikke i en form.

Ah det tænkte jeg nok . Jeg kunne blot ikke sætte den i en form, det var
det der undrede mig.

Mange tak for dit svar !