Fuglebog til børn
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 08-08-07 07:43

Hej -

Min syvårige datter interesserer sig meget for havens fugle.

Findes der en god "børnefuglebog"?

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : fuglepigerne@gmail.c~

Dato : 19-08-07 06:29

On 8 Aug., 08:43, "Jan Bang Jensby" <janFJ...@FJERNbang-jensby.dk>
wrote:
> Hej -
>
> Min syvårige datter interesserer sig meget for havens fugle.
>
> Findes der en god "børnefuglebog"?
>
> Tak for hjælpen!
>
> - Jensby

Hej Jan

En børnefuglebog har jeg aldrig hørt om. Jeg vil mene en fuglebog med
en masse billeder vil være sagen for din datter, samt at komme på
nogle fugleture med nogle som kan fortælle hende om fugle/fuglelivet.
Naturbutikken.dk har et stort udvalg af bøger, prøv dem.
Der findes en del hjemmesider om havensfugle, søg på Google.

Vh Sanne
www.fuglepigerne.dk

Fra : LT

Dato : 23-08-07 16:05

Hej

Min ældste datter var meget glad for Politikens : Fugle i farver!
Som Sanne er inde på er en bog med masser af billeder god.

God jagt!

vh torben l