Expression Web-problem
Fra : Preben Boch

Dato : 06-08-07 21:33

Hej
Jeg har lavet to hjemmesider i Expression Web, og det gik fint. Det troede
jeg ihvertfald, indtil jeg så dem på min kones laptop, som er i bredformat
1440 x 900 pixels.
Når jeg har testet siderne fra Expression Web ser de fine ud i alle
opløsningerne, men her går det galt.
Fejlen viser sig ved, at teksten nedserst på siden går ned over og forbi
footeren - som om der ikke er plads til det hele i denne opløsning.
Det er svært at forklare, men hvis der er nogen, der ved hvad jeg mener og
kan hjælpe mig, venter jeg optimistisk.
Venlig hilsen
Preben Boch

Fra : Wilstrup

Dato : 07-08-07 10:16

Med sådanne spørgsmål er det altid en god idé at sende et link
med så vi andre kan se, hvori problemet kan være.
Det vil i hvert fald hjælpe en del, da det af og til kan være
temmelig vanskeligt at forklare sådanne problemer med ord
alene.

mvh
ahw

Fra : Preben Boch

Dato : 07-08-07 20:07

Ja, det har du selvfølgelig ret i.
Fejlen viser sig på www.lysholmgaard.dk men ikke på www.havegangen.dk.
Begge sider har jeg lavet i Expression Web, og der må jo være en forskel,
som jeg bare ikke kan gennemskue.
Preben

Fra : Preben Boch

Dato : 08-08-07 20:40

Hej
Skal jeg tolke den larmende tavshed således, at der ikke er nogen, der er
klogere end mig?
I så fald, tak...
Venlig hilsen
Preben Boch

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 09-08-07 09:38

Såvidt jeg kan se er der ingen problemer på siden.
Hvilken browser fejler den i?

Fra : Preben Boch

Dato : 09-08-07 18:58

Fejlen viser sig i IE 7 men tilsyneladende kun ved 1440x900.
Preben