Knallert til små mennesker
Fra : Knud Gjøl

Dato : 05-08-07 17:44

Hvormeget kan en kanllert sænkes og hvordan gør man?

Jeg har hørt at en PGO Black Magic kan sænkes, men hvoremeget?

Personhøjden er 147 cm og har svært at nå jorden på den i alm. udgave.

Fra : Nighthawk

Dato : 05-08-07 19:38

"Knud Gjøl" <sighotel@sig-hotel.dk> wrote in news:46b5fe43$0$2650
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hvormeget kan en kanllert sænkes og hvordan gør man?
>
> Jeg har hørt at en PGO Black Magic kan sænkes, men hvoremeget?
>
> Personhøjden er 147 cm og har svært at nå jorden på den i alm. udgave.

147 cm ? - så er en Suzuki FZ50 nok den mest ideelle maskine du kan finde.
ALLE kan nå jorden på den, og er den velholdt kører den faktisk helt kanon.

NH

Fra : Knud Gjøl

Dato : 06-08-07 17:22

"Nighthawk" <nighthawk@no.valid.email> skrev i en meddelelse
> 147 cm ? - så er en Suzuki FZ50 nok den mest ideelle maskine du kan finde.
> ALLE kan nå jorden på den, og er den velholdt kører den faktisk helt
> kanon.
>
> NH

Ja den har skam været inde i billedet også en Honda Dax men den er ikke til
at skaffe mere.
Det kunne godt være at man skulle se efter FZ 50 eren

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-07 18:28

Knud Gjøl skrev:
> [...]
> at skaffe mere.
> Det kunne godt være at man skulle se efter FZ 50 eren

En Streetmagic er heller ikke udpræget stor.

/Steinbjørn

Fra : Charlotte

Dato : 07-08-07 16:14

> En Streetmagic er heller ikke udpræget stor.

Den kan du desværre heller ikke få fra ny mere... kun brugt og den er meget
populær hos de "unge" så enten en halv ødelagt motor eller den bliver
stjålet desværre.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 16:14

Charlotte skrev:

> Den kan du desværre heller ikke få fra ny mere... kun brugt og den er meget
> populær hos de "unge" så enten en halv ødelagt motor eller den bliver
> stjålet desværre.

Gør alt med to hjul og motor ikke det? Jeg har er oppe på nummer 4
scooter på 4 år nu.

/Steinbjørn

Fra : Nighthawk

Dato : 07-08-07 18:55

"S. Sørensen" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> wrote in

> Gør alt med to hjul og motor ikke det? Jeg har er oppe på nummer 4
> scooter på 4 år nu.
>

> /Steinbjørn

Jeg købte selv en pæn og velholdt FZ50 af en ældre herre, og den kører
perfekt. Eneste der ikke virker ordentlig er blinklyset, men det er kun
fordi jeg ikke gider ofre et nyt blinkrelæ på den.

Alt andet er originalt, pænt og lovligt.

- og så er den supernem at vedligeholde, og thansen kan skaffe alt i
skjolde, sæder, sliddele, o.s.v.

NH