Scooter til lange mennesker?
Fra : Stig Brun

Dato : 05-08-07 07:26

I et tidligere indlæg blev der spurgt om scooter egnet til kraftige
mennesker.
Jeg vejer ikke så meget, men er næsten 2 m, og min nu stjålne Giantco Sprint
var lidt lille til mig.
Benene kunne ikke rigtig være der for styret, der ramte mod knæene.

Er der nogle (30ere) der er større i stellet end andre? Gerne 4-takt, men
størrelsen er vigtigere.

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : Hagar

Dato : 05-08-07 09:31

"Stig Brun" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Benene kunne ikke rigtig være der for styret, der ramte mod knæene.
>
> Er der nogle (30ere) der er større i stellet end andre? Gerne 4-takt, men

Jeg er 186 cm, og på den Gilera jeg nævnte til store mennesker er der
rigeligt plads til lange ben, det er en stor knallert, men dog ikke en
4-takter, dem kender jeg ikke til.

Hagar

Fra : Stig Brun

Dato : 06-08-07 21:21

"Hagar" <

> på den Gilera jeg nævnte til store mennesker er der rigeligt plads til
> lange ben, det er en stor knallert,

Ja, det ser ud til at fødderne er lavt placeret, det må give knæplads ved
styret.

Jeg vil prøve en ved lejlighed.

De "låg" der sidder i siden af forskjoldet på nogle modeller - er det
handskerum?

Per

Fra : Hagar

Dato : 06-08-07 21:56

> [...]
> styret.
>
> Jeg vil prøve en ved lejlighed.
>
> De "låg" der sidder i siden af forskjoldet på nogle modeller - er det

Hvis du mener de "gæller" der er placeret ret lavt, se linket
http://www.mopedsonline.com/secure_shopping/leo/gilera-runner-zx-DYA4567.jpg)
så er det udtag til at få varm luft til dine ben Det er ikke løgn, men
jeg tvivler på det har den store effekt.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-07 05:19

> [...]
> Benene kunne ikke rigtig være der for styret, der ramte mod knæene.
>
> Er der nogle (30ere) der er større i stellet end andre? Gerne 4-takt, men

PGO Dr. Big har nogle "fremad rettet" fodplader, så man kan strække
benene... Og ellers ligger navnet generelt til modellen.. =)

/SWP

Fra : Stig Brun

Dato : 11-08-07 09:27

"Søren W" <

> PGO Dr. Big har nogle "fremad rettet" fodplader, så man kan strække
> benene... Og ellers ligger navnet generelt til modellen.. =)

Tak for tippet - jeg har "desværre" lige nået at betille en Giantco Sprint
igen

- men den skal sikkert customizes en smule..

Per