Egen medicin
Fra : Blinkie

Dato : 06-08-07 05:30

Så fik i da endelig lov til at smage jeres egen medicin:

"En 33-årig mand fra Store Merløse på Midtsjælland er død efter en
jagtulykke ved Stenlille"

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5685369.html

.... he he :)

Værsågod, forbandede dyreplagere

M.E.

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-07 09:37

Hvor syg er du lige ?? Et menneske er død, og du siger mellem linierne at
det har han godt af ?? Du kan mene hvad du vil om jagt, men at skrive det
der gør dig virkelig lille ! Tænk dog istedet på mandens familie, og på den
stakkels kvinde der kom til at dræbe et andet menneske !!

Lasse

Fra : Torben Farum

Dato : 06-08-07 21:23

"Lasse" <h> skrev i en meddelelse
> [...]
> der gør dig virkelig lille ! Tænk dog istedet på mandens familie, og på
> den stakkels kvinde der kom til at dræbe et andet menneske !!

Glem det, en person som ikke tør stå frem, men gemmer sig under dæknavn
behøver du ikke tage alvorligt.

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-07 23:31

"Torben Farum" <farum@familie.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Glem det, en person som ikke tør stå frem, men gemmer sig under dæknavn
> behøver du ikke tage alvorligt.
> Med venlig hilsen
>
> Torben Farum
> 9300 Sæby
Så sandt, men det er dog lidt svært ikke at tage det lidt personligt. Vi
er jo mange som gør en kæmpe indats for dyrene.. Han / hun kan jo mene sit
om jagt, og jeg tror slet ikke at personen ved noget om jagt, og hvad vi
gør, og hvordan det hele så ud uden os osv osv .. Men en ulykke som denne
synes jeg ikke man skal sige sådan om de involverede personer, eller slå os
alle over en kam .

Tsk tsk .. Jeg får sådan lyst til at skrive på personens personlige mail ..
Men tror intet det hjælper ..Tror bare det var en ugennemtænkt respons ..
Vi lukker den nok bare her, og knæk og bræk til jer alle, og pas nu godt på
jer selv og andre ..

Lasse

Fra : Torben Farum

Dato : 07-08-07 12:48

> [...]
> .. Men tror intet det hjælper ..Tror bare det var en ugennemtænkt respons
> .. Vi lukker den nok bare her, og knæk og bræk til jer alle, og pas nu

Jeg ser det mere som et "lille" menneske som forsøger at hævde sig anonymt
på bekostning af en tilfældig befolkningsgruppe, som man ikke har forståelse
for.
Jeg finder det ynkeligt.

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Tau

Dato : 07-08-07 06:32

> [...]
> Så fik i da endelig lov til at smage jeres egen medicin:
>
> "En 33-årig mand fra Store Merløse på Midtsjælland er død efter en

Utrolig, nogle mennesker svælger sig i andres død og ulykke. Der er sku
nogen der mangler et liv.

Poul

Fra : Messias

Dato : 16-08-07 22:56

Jeg forstår da godt, at blinkie foretrækker anonymitet, da han jo træder en
flok mordere over tæerne. Så med jeres fuldstændige forkvaklede holdning til
livet her på jorden, så kunne det jo gå hen og blive farlig, at svare sådan
en flok psykopatiske lystmordere igen!
Nej, et vådeskud blandt jægere er bare i orden, og hvis dyrene kunne forstå
det, så er jeg sikker på, at det ville blive fejret. Tænk at nedgøre sig
til, at skyde fuldstændig uskyldige og forsvarsløse varmblodsdyr, bare fordi
de ikke er lige så intelligente, som det dyr vi kalder for mennesket. Føj.

Fra : Tau

Dato : 17-08-07 05:28

"Messias" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nedgøre sig til, at skyde fuldstændig uskyldige og forsvarsløse
> varmblodsdyr, bare fordi de ikke er lige så intelligente, som det dyr vi

????????

Poul

Fra : Ole Sørensen

Dato : 18-08-07 08:33

> [...]
> nedgøre sig til, at skyde fuldstændig uskyldige og forsvarsløse
> varmblodsdyr, bare fordi de ikke er lige så intelligente, som det dyr vi

Sig mig en gang er du fuldstændig syg i hovedet eller ved du bare ikke
bedre!!!!!!!!!!

nogle spiser grise, andre fiske og så er der nogle der gør et stort stykke
arbejde i naturen med at passe det stykke jord og det vildt der er på det.
Når så der er nedlagt et stykke vildt bliver dette spidst og nydt mere end
det kød som er kommet køleboksen, hos den lokale brugs.
Kødet som kommer fra den lokale brugs har bestemt ikke haft det skide godt
inden det blev slagtet, dyret er stesset når det bliver transporteret og det
er ikke en værdig måde at behandle dyr på i forhold til dem der går i
naturen.

1. er det dyr du spiser ikke " fuldstændig uskyldige og forsvarsløse "
grise, køer, fisk, fugle!!!!!!!!
2. er slagteren en " psykopatiske lystmordere " han laver mad til dig
!!!!!!!!!!
3. hvilken planet kommer du fra med den holdning du har , dine forfædrer gik
vel også med køller, bue og pil for at jage vildt for at få føde!!!! " Så
med DIN fuldstændige forkvaklede holdning til
> livet her på jorden, " få dig et liv og skriv i et andet forum. TÅBE.
4. dit navn siger alt om dig " Messias " hvem FANDEN kalder sig således
uden at man tror på FANDEN

Ole

Fra : Messias

Dato : 20-08-07 11:12

> Sig mig en gang er du fuldstændig syg i hovedet eller ved du bare ikke
> bedre!!!!!!!!!!

Nej da, jeg er normal og det er du ikke. Og tak fordi vi lige fik det på
plads :)

> [...]
> grise, køer, fisk, fugle!!!!!!!!
> 2. er slagteren en " psykopatiske lystmordere " han laver mad til dig

Intet sted har jeg udtrykt, at det er i orden at slagte ovenstående, så hvad
vrøvler du om?

> 3. hvilken planet kommer du fra med den holdning du har , dine forfædrer
> gik vel også med køller, bue og pil for at jage vildt for at få føde!!!!

Så du sammenligner stenalderen med år 2007. Du har da vist ikke opfundet det
varme vand!

" Så
> med DIN fuldstændige forkvaklede holdning til

Ja, det danske sprog kan godt være vanskelig ... he he :)

> 4. dit navn siger alt om dig " Messias " hvem FANDEN kalder sig således
> uden at man tror på FANDEN

Jeg gør. Og du kalder dig Ole fordi det var det længste navn du kunne stave
til :)

Fra : Messias

Dato : 20-08-07 11:52

Hej lille Ole. Du får lige dette link
https://payment.architrade.com/shoppages/4205634/kam1/payment.pml
Jeg er sikker på det er noget, som har din interesse.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 21-08-07 19:08

Hvad fanden laver du egenligt i dette forum når du er så anti jæger og
dum!!!!

Ole

jeg tør stå ved mit navn hvilket du ikke gør. det siger da alt.

Fra : Tau

Dato : 22-08-07 06:10

"Ole Sørensen" <aod@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad fanden laver du egenligt i dette forum når du er så anti jæger og
> dum!!!!
>
> Ole
>
> jeg tør stå ved mit navn hvilket du ikke gør. det siger da alt.

Lad være Ole, Mod tåber og den slags mennesker her, kæmper selv guderne
forgæves.
Lad klovnen være.

med venlig hilsen
Poul Jacobsen

Fra : Kent Hald

Dato : 22-08-07 11:35

"Tau" <craner@craner.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole Sørensen" <aod@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Lad være Ole, Mod tåber og den slags mennesker her, kæmper selv guderne
> [...]
Hvis alle skulle "smage deres egen medicin",
Skal alle de der fjerner dyrenes naturlige levesteder, så de sulter ihjel,
selv sulte ihjel.
Ham der kører 130 km. i timen og kører et rådyr ihjel, fordi han ikke kunne
nå at bremse,
skal selv køres ihjel.
Min forhenværende nabo, som sprøjtede i haven, så alle solsorteunger,
musvitunger m.fl.
lå døde i rederne, skulle forgiftes.
Og hvad med fiskerne, skal de hænges i en krog eller druknes?
Går vi langt nok, skal dem, der slår en flue ihjel, kvases under et par
tons?

Det ser alt sammen noget latterligt og dumt ud.
og det er det disse "antijægere" er, men vi må ignorere dem,
selv om det somme tider kan være svært.
Jeg tvivler på, at Blinkie og Mesias aldrig har dræbt et dyr, eller spist af
et.

Mvh,

KH

Fra : Ole Sørensen

Dato : 22-08-07 12:10

ja, alt det du skriver er bare rigtigt, så vi lade dem leve i deres
underlige verden.

Ole

Fra : Messias

Dato : 22-08-07 14:46

Så nu mangler du kun at sælge dit mordvåben

Fra : Kent Hald

Dato : 23-08-07 16:50

> Så nu mangler du kun at sælge dit mordvåben
>

> "Ole Sørensen" <aod@mail.dk> skrev i en meddelelse

Ja 3 stk., har du solgt bilen og fluesmækkeren.?

KH

Fra : Messias

Dato : 22-08-07 14:46

Der er jo forskel på hvor dumt man opføre sig i naturen. Men et menneske som
knokler på sit arbejde i et helt år, for at spare tilstrækkelig penge sammen
til at tage til fx Polen hvor han eller hun så kan skyde en stor og prægtig
hjort er sku da en syg handling!

Fra : Messias

Dato : 23-09-07 10:18

> Hvis alle skulle "smage deres egen medicin",
> Skal alle de der fjerner dyrenes naturlige levesteder, så de sulter ihjel,
> selv sulte ihjel.

Ja.

> Ham der kører 130 km. i timen og kører et rådyr ihjel, fordi han ikke
> kunne nå at bremse,
> skal selv køres ihjel.

Ja.

> [...]
> lå døde i rederne, skulle forgiftes.

Ja.

> Og hvad med fiskerne, skal de hænges i en krog eller druknes?

Fisk er koldblodsdyr og føler ikke den samme smerte som varmblodsdyr.
Men det ved en Tumpe som dig jo ikke.

> Går vi langt nok, skal dem, der slår en flue ihjel, kvases under et par
> tons?

Og det er så lige her, hvor du viser, at du trænger til hjælp.

> Det ser alt sammen noget latterligt og dumt ud.
> og det er det disse "antijægere" er, men vi må ignorere dem,
> selv om det somme tider kan være svært.

Du er jo bare selv en gammel dum bonderøv, som tænker med røven, og lugter
af komøg.

> Jeg tvivler på, at Blinkie og Mesias aldrig har dræbt et dyr, eller spist
> af et.

Jo, jeg spiser skam også kød, men derfor er det da stadig fuldstændig
sindsyg, at andre menneskelignende væsner bruger alle deres spareskillinger
på at købe camoflagetøj, avancerede rifler, haglgeværer dyre billetter til
Polen, Sverige, Norge, Afrika osv. bare for at dræbe et stort prægtigt og
helt uskyldig dyr.
Nej, jo flere vådeskud jo bedre!!!!!!

I er og bliver en forgrening af begræbet "serie lystmordere".

At jeg køber 250 gr. hakket kød kan sku' da ikke sidestilles med, at du står
tidligt op søndag mogen, og går ud i naturen og myrder noget af det
smukkeste naturen kan byde på. Her snakker vi jo ikke et behov for at få
mad, men i stedet et sygeligt behov for at slå ihjel og et ligeså sygeligt
bohov for beundring, som du høster hos dine jagtkammerater.
Nej, find en anden måde hvorpå du kan pudse din glorie, i stedet for at lade
det gå ud over fuldstændig harmløse og uskyldige dyr.

Fra : Messias

Dato : 24-09-07 10:48

> Hvis alle skulle "smage deres egen medicin",
> Skal alle de der fjerner dyrenes naturlige levesteder, så de sulter ihjel,
> selv sulte ihjel.

Ja.

> Ham der kører 130 km. i timen og kører et rådyr ihjel, fordi han ikke
> kunne nå at bremse,
> skal selv køres ihjel.

Ja.

> [...]

mad, men i stedet et sygeligt behov for at slå ihjel og et ligeså sygeligt
behov for beundring, som du høster hos dine jagtkammerater.

Fra : Messias

Dato : 22-08-07 14:40

> Lad være Ole, Mod tåber og den slags mennesker her, kæmper selv guderne
> forgæves.
> Lad klovnen være.
>
> med venlig hilsen
> Poul Jacobsen

Ja, jeg er bare glad for jeg ikke står overfor jer, så havde i jo skudt mig,
for på denne måde, at komme af med jeres frustrationer. Men så må i i stedet
gå ud i moder natur, og skyde et lille forsvarsløst dyr.

Fra : Messias

Dato : 22-08-07 14:37

> Hvad fanden laver du egenligt i dette forum når du er så anti jæger og
> dum!!!!

Jeg skriver sku da et indlæg... Tumpe

> jeg tør stå ved mit navn hvilket du ikke gør. det siger da alt.

Jamen jeg hedder da Messias, og jeg er her på jorden for at redde de helt
store tabere som dig :)

Fra : J Nielsen

Dato : 22-08-07 16:17

On Wed, 22 Aug 2007 15:36:41 +0200, "Messias" <cybercity@mail.dk> wrote:

>Jamen jeg hedder da Messias, og jeg er her på jorden for at redde de helt
>store tabere som dig :)

Ja det er godt med dig, Tobias... til September vil jeg skyde en
uskyldig krikand for hvert indlæg du fortsat poster i denne gruppe.

Du er nu herre over et antal krikænders liv og død, brug din magt med
omtanke.
--
Knæk og bræk

J. Nielsen

Fra : Torben Farum

Dato : 22-08-07 19:48

"J Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

uskyldig krikand for hvert indlæg du fortsat poster i denne gruppe.

Du er nu herre over et antal krikænders liv og død, brug din magt med

Fin drejning, jeg vil gerne supplere med en skudt agerhøne, for hvert
tåbelige indlæg...............

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Tau

Dato : 23-08-07 05:52

> [...]
> Knæk og bræk
>
> J. Nielsen
>

> Fin drejning, jeg vil gerne supplere med en skudt agerhøne, for hvert

Jeg har desværre ikke så mange agerhøns men jeg nupper sku et par harer
istedet.

Vh
Poul Jacobsen>

Fra : Ole Sørensen

Dato : 23-08-07 13:52

> "Torben Farum" <farum@familie.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har desværre ikke så mange agerhøns men jeg nupper sku et par harer
> [...]

godt så tager jeg rådyrene og de skal skydes i ...... .. .. .... ... med det
sammen, så tænker de nok på Messias den store frelser. vi er jo syge i
hovedet som han siger!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knæk og bræk 1. september

Fra : Tau

Dato : 23-08-07 18:44

> [...]
> det sammen, så tænker de nok på Messias den store frelser. vi er jo syge i

Rolig nu Ole, vent med rådyrene til 1 oktober, vi gider ikke have mere vrøvl
med Messias

vh
Poul

Fra : Peder Porse

Dato : 24-08-07 19:14

Tau skrev:
> "Torben Farum" <farum@familie.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har desværre ikke så mange agerhøns men jeg nupper sku et par harer
> [...]
Og jeg skyder et stk. råvildt for hvert af de første tre indlæg fra din
side fra nu af til 1. oktober.
pp

Fra : Marianne

Dato : 24-08-07 19:35

MAN KAN JO HÅBE AT I FÅR LAVET ET PAR VÅDESKUD
SÅ BLIVER ER JO LIDT REGULERING AT JER TÅBER
NÅR I RENDER RUNDT OG LEGER KRIG

NAR RØVE

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Fra : Torben Farum

Dato : 24-08-07 20:30

"Marianne" <mariann45@1233445hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> NAR RØVE
>
> ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Vi driver jagt og ikke krig.

Fut til news:dk.fritid.hjemmeværn

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Tau

Dato : 25-08-07 07:11

> "Marianne" <mariann45@1233445hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Torben, vær nu ikke for hård ved Marianne, hun ved ikke bedre, Hun ved jo
ikke engang hvor, Caps Loch sidder på tastaturet.

vh
Poul

Fra : B. Larsen

Dato : 27-08-07 23:04

Mit sidste ord bliver en kopi af det første fra Blinkie:

[...]

Og nu hvor jeg bare har fået bekræftet hvilke små og ubetydelige mennesker i
såkaldte jægere er, ja så er min glæde ved en sådan vådeskudshistorie bare
vokset endnu mere. Gid i en dag selv må få den smerte at føle som i har
pådraget andre helt uskyldige dyr!

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-08-07 08:07

On Tue, 28 Aug 2007 00:11:31 +0200, "Messias" <asshole@sol.dk>
wrote:
klip

> [...]
>vokset endnu mere. Gid i en dag selv må få den smerte at føle som i har

Og gid du må falde om af sult, med 2 stegte Fasaner inden for
rækkevidde

Fra : Blinkie

Dato : 03-09-07 00:53

> Og gid du må falde om af sult, med 2 stegte Fasaner inden for
> rækkevidde

Komiker og lystmorder på samme tid. Det er da vist det man kalder en ægte
psykopat.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 03-09-07 08:23

On Mon, 3 Sep 2007 01:53:04 +0200, "Blinkie" <boelle8@sol.dk>
wrote:

>Komiker og lystmorder på samme tid. Det er da vist det man kalder en ægte
>psykopat.

Nemlig, og for at se hvor stærk du er i troen
mvh Ebbe

Fra : Messias

Dato : 04-09-07 09:37

Det er ikke noget jeg bare tror.
At have en hobby, som i alt sin enkelthed går ud på, at destruerer noget af
det smukkeste naturen kan byde os, er sku' da for dumt. Og så har jeg ikke
nævnt et ord om de lidelser dyrene (anskudt eller ej) må gennemleve pga.
jeres syge behov.
Hvorfor skyder du ikke dig selv, og lad os så bare kalde det "en smagsprøve"

Argumenter som; "Vi rydder op i naturen" og "Vi hjælper med at holde
bestanden nede" holder sku da ikke et sekund. Nej, lad professionelle
skytter, skovfogeder, skovridere og hvad de ellers hedder, klare dette job.
Kun på denne måde kan man sikre, at denne forfærdelige reduktion sker på en
human måde.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-09-07 11:28

On Tue, 4 Sep 2007 10:36:54 +0200, "Messias" <cybercity@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Kun på denne måde kan man sikre, at denne forfærdelige reduktion sker på en

Hvis vi blot kunne sprede dit indlæg ud på marken, sikke en høst
vi kunne få.
mvh Ebbe + EOD

Fra : Messias

Dato : 10-09-07 21:20

Jeg kender også en anden som hedder Ebbe. Han er også psykopat.

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 28-08-07 15:34

Søg dog hjælp din stakkel, inden du bliver tvangsindlagt, både
dit alias og mailadresse, samt dine udgydelser her viser du har
alvorligt brug for hjælp.

God bedring

MVH Svend Erik

Fra : Blinkie

Dato : 03-09-07 01:00

Jeg kender 2 psykopater. Den ene hedder Svend og den anden hedder Erik, er
der måske mere mellem himmel og jord?

"Svend Erik Østergaard Nielsen (slet SMXAG)" <s.e@SMXAGpc.dk> skrev i en
meddelelse news:11883119570.935696105841579@dtext.news.tele.dk...

Fra : Torben Farum

Dato : 03-09-07 09:26

> Jeg kender 2 psykopater. Den ene hedder Svend og den anden hedder Erik, er
> der måske mere mellem himmel og jord?

Sejt... du laver lige en psykoanalyse ud fra 2 mails på hver 2 linier,
fatter ikke du gider spilde din tid herinde, der må vente dig en lys fremtid
indenfor psykologien........ donner din hjerne til forsøg.

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Messias

Dato : 04-09-07 09:44

Jo, Blinkie har sku' ret... igen
I er jo alle nogle små hobby-psykopater, som burde søge hjælp, eller i det
mindste sidde i fængsel for mord.
Og lige et godt råd til dig Blinkie; "doner ikke din hjerne, da du bare
risikere, at psyko-torben skyder dig for selv at få den"

Fra : Torben Farum

Dato : 28-08-07 20:05

"Messias" <asshole@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så fik i da endelig lov til at smage jeres egen medicin:
>
> "En 33-årig mand fra Store Merløse på Midtsjælland er død efter en

Vil du med på jagt på lørdag ? vi mangler en til at stå for.............

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : OSSI

Dato : 07-09-07 13:30

Hej Torben

lad de anti jæger være i fred, de kan ikke gøre for det, de er sikkert født
dumme.
De er sikkert også på Farmer dateing med deres budskab om dyremishandling og
masse mord, de har sikkert lange øre og spiser kun grønt, hvilket stiller
dem lige med en orm og en snegl.

OSSI

Fra : Messias

Dato : 10-09-07 22:32

Har du aldrig tænkt på, og få dine skolepenge tilbage?

Fra : J. Nielsen

Dato : 11-09-07 17:15

On Mon, 10 Sep 2007 23:31:51 +0200, "Messias" <cybercity@mail.dk> wrote:

>Har du aldrig tænkt på, og få dine skolepenge tilbage?

Du var advaret...

cgfde313frcfvgccfpt6smae0918dmmk6p@4ax.com
--

-JN-

Fra : Messias

Dato : 23-09-07 08:48

Hvad mener du?

Fra : Messias

Dato : 23-09-07 09:28

Er det måske dig, som har lavet hærværk på min genboes bil, som jeg deler
internet med?

Fra : DR.TooFast

Dato : 25-09-07 19:03

Hey Messias.

Hvad laver du egentlig, når du ikke sidder og genere os jægere.? Måske man
kunne høre lidt om, om du selv skulle have en fritids interesse.?

/john

Fra : Bin Larsen

Dato : 18-10-07 10:59

> Hvad laver du egentlig, når du ikke sidder og genere os jægere.? Måske man
> kunne høre lidt om, om du selv skulle have en fritids interesse.?

Hvorfor vil du gerne vide hvad Messias laver i sin fritid? Det ændre da ikke
ved, at jeres fritidsinteresse er "mord".

Fra : Torben Farum

Dato : 18-10-07 19:11

"Bin Larsen" <cybercity@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor vil du gerne vide hvad Messias laver i sin fritid? Det ændre da
> ikke ved, at jeres fritidsinteresse er "mord".

Det kan vel ikke undre noget at du igen dukker op, under et andet navn.

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Bin Larsen

Dato : 20-10-07 11:16

> Det kan vel ikke undre noget at du igen dukker op, under et andet navn.

Jeg er blevet boykottet med navnet Messias i visse grupper, og det forstår
jeg bare ikke, fordi alt hvad jeg skriver er jo bare så utrolig rigtig.
Derfor har jeg så igen måttet skifte navn. Denne gang prøver jeg så mit
rigtige navn.

Fra : Per, Herringe

Dato : 20-10-07 14:19

I meddelelse: 4719d549$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk
skrev Bin Larsen bl.a. (kan være lidt forkortet) :

> [...]
> forstår jeg bare ikke, fordi alt hvad jeg skriver er jo bare så
> utrolig rigtig. Derfor har jeg så igen måttet skifte navn. Denne gang

Back in the trash bin Bin

--
MVH Per, Herringe

Fra : Torben Farum

Dato : 20-10-07 15:49

> [...]
> jeg bare ikke, fordi alt hvad jeg skriver er jo bare så utrolig rigtig.
> Derfor har jeg så igen måttet skifte navn. Denne gang prøver jeg så mit

Nej det virker da helt urimeligt at en person med din viden og indsigt i
andre menneskers gøren og laden, bliver boykottet.

P.s. Du har stavet dit efternavn forkert. Larsen----- Laden

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Bin Larsen

Dato : 30-10-07 03:53

> Nej det virker da helt urimeligt at en person med din viden og indsigt i
> andre menneskers gøren og laden, bliver boykottet.

Jamen det er jo også det jeg ikke kan forstå?

> P.s. Du har stavet dit efternavn forkert. Larsen----- Laden

Ups. Håber ikke - nu hvor jeg er afsløret - at du kommer og skyder mig.

Fra : Torben Farum

Dato : 30-10-07 07:36

"Bin Larsen" <bin.larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det er jo også det jeg ikke kan forstå?

> Ups. Håber ikke - nu hvor jeg er afsløret - at du kommer og skyder mig.

Nej jeg kommer ikke, jeg kan forstå der er sat en pris på dit hovede, det er
dog ufatteligt at nogen vil give så mange penge for tom emballage.......

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Bin Larsen

Dato : 31-10-07 16:07

> Nej jeg kommer ikke, jeg kan forstå der er sat en pris på dit hovede, det
> er dog ufatteligt at nogen vil give så mange penge for tom
> emballage.......

OK. Du fik det sidste ord... Farvel og tak

Fra : Morsing

Dato : 12-09-07 05:56

"Messias" <cybercity@mail.dk> wrote in message

Har du aldrig tænkt på, og få dine skolepenge tilbage?

Den rigtige sætningskonstruktion ville være

"Har du aldrig tænkt på at få dine skolepenge tilbage"

Måske skulle Messias overveje at tage sin egen medicin ved at anmode om
returnering af sine skolepenge og så i øvrigt stoppe denne helt ignnem
infantile tråd?