få vist oversigt
Fra : oto

Dato : 06-08-07 08:42

Hej
Jeg søger en komando (tekst til hyperlink) der kan vise en liste over alle
de filer der indeholder en bestemt stren (i filnavnet).

I en mappe, reservedele, med undermapper er der lagret filer der har navne
som:

mappe hjul:
opel hjul.pdf
vw hjul.pdf

mappe rat:
opel rat.pdf
vw rat.pdf

mappe ruder:
opel ruder.pdf
vw ruder.pdf

Jeg søger et hyperlink der kan få vist en liste over alle de filer der
indeholder f. eks navnet opel

Er det muligt

Mvh Oto

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 06-08-07 09:21

Du kan programmere en løsning i enten ASP eller PHP alt efter hvad din
udbyder støtter.

Fra : enkvinde

Dato : 06-08-07 10:24

> [...]
> opel ruder.pdf
> vw ruder.pdf
>

> Jeg søger et hyperlink der kan få vist en liste over alle de filer der

Hej Oto

Ja, alt er muligt. Du kan bare ikke lave det i FrontPages/html.

Som Jens Peter skriver, så skal du have fat i et serverscripting sprog,
enten asp eller php + en database, hvor du skal have puttet alle dine
søgeord ind.

Men det er altså ikke noget du lige laver på 14 dage

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.