NAS server
Fra : Brother Tuck

Dato : 05-08-07 09:23

Jeg har netop købt en lille NAS server ALL6200. Jeg har tilsluttet den til
min switch og kørt installationsprogrammet. Desværre har jeg stadig ikke
adgang til den. Når jeg trykker på iconet på skrivebordet forsøger den at
åbne en side det hedder http://10.0.0.102/ , men den kan ikke åbnes. Er der
en venlig sjæl der kan hjælpe mig lidt ?

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-07 22:21

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> åbne en side det hedder http://10.0.0.102/ , men den kan ikke åbnes. Er
> der en venlig sjæl der kan hjælpe mig lidt ?

Ikke at jeg kender produktet, men er du sikker på at enheden har 10.0.x.x
som IP?
Det kan være at dit netværk tildeler på 192.168.x.x. adresser, men at
installationsprogrammet blot default forespørger på 10.0.0.102.

Venligst

Arne Johansen

Fra : Kjeld Nørgaard

Dato : 07-11-07 22:55

Arne Johansen <ras[at]vip.cybercity.dk> skrev:

>"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk>
> [...]
Jeg går ud fra at du bruger en router og derefter
en HUB/SWITCH eller blot en HUB efter din router.
Det er for at ungå Firewold og protokol problemer
i det locale net.
Prøv så at tage dit netkabel ud af din server i
ca. 1. minut så vil jeg tro at der kommer en
besked om at der er en ny enhed. Elers søg efter
andre Computere så skal den vise sig.

Kjeld

Fra : N_B_DK

Dato : 09-11-07 00:05

"Kjeld Nørgaard" <kjeld-noergaard@privat.dk> wrote in message

> Det er for at ungå Firewold og protokol problemer
> i det locale net.

HVAD ??

> Prøv så at tage dit netkabel ud af din server i
> ca. 1. minut så vil jeg tro at der kommer en
> besked om at der er en ny enhed.

Hvilken ny enhed skulle dukke op fordi du tager netkabel ud og sætter det i
igen ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.