tidligere eksamensprøver HVOR?
Fra : Jakob Jensen

Dato : 19-07-07 19:44

Hvis man gerne vil se eks. historie, samfundsfags eksamensopgaver,
hvor i alverden kan man så finde tidligere udgaver henne?

På forhånd tak

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 19-07-07 21:09

Jakob Jensen skrev:
> Hvis man gerne vil se eks. historie, samfundsfags eksamensopgaver,
> hvor i alverden kan man så finde tidligere udgaver henne?

Nu har der vel kun været en eneste 'tidligere prøve', nemlig den i år.
Jeg rekvirerede et opgavesæt fra en af de skoler, hvor jeg var censor (i
religion).
Ellers er det vel uvm.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Wilstrup

Dato : 23-07-07 23:16

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i meddelelsen

> Nu har der vel kun været en eneste 'tidligere prøve', nemlig
> den i år. Jeg rekvirerede et opgavesæt fra en af de skoler,
> hvor jeg var censor (i religion).
> Ellers er det vel uvm.

Gyldendal har udgivet et gratis særtryk - det kan kopieres
frit og bruges, når man vil øve eleverne i prøven.

Engelsk, tysk og fransk kan hentes på samme måde, men her på
nettet, og skolen kan få en cd-rom tilsendt.

Ellers kan man nok få de sidste prøver fra de skoler, der
havde elever op til de forskellige fag.