Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Viderestilling til mobiltlf.
Fra : Ukendt

Dato : 27-07-07 02:36

Hvis man ringer fra en fastnettelefon og til en anden fastnettelefon, men
denne bliver viderestillet til en mobiltelefon, betaler man så fastnettakst
eller mobiltakst?

Jeg har nemlig Fullrate fastnettelefoni som er gratis, og jeg vil da gerne
vide om jeg kommer til at betale for viderestillede opkaldt til
mobiltelefoner.

MVH Steen

Fra : Lars Christensen

Dato : 27-07-07 06:41

On Fri, 27 Jul 2007 03:36:11 +0200, "Steen"
<steenSNABELAsteenmartin.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har nemlig Fullrate fastnettelefoni som er gratis, og jeg vil da gerne
>vide om jeg kommer til at betale for viderestillede opkaldt til

Det er personen du ringer op, som betaler for viderestillingen. Du kan
jo på forhånd ikke vide at vedkommende har viderestillet (med mindre
du har fået det fortalt)

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-07 00:30

Lars Christensen wrote:
> Det er personen du ringer op, som betaler for viderestillingen. Du kan
> jo på forhånd ikke vide at vedkommende har viderestillet (med mindre
> du har fået det fortalt)

Tak til jer alle

Fra : Peter

Dato : 27-07-07 09:30

Det kommer du ike til at betale for, det er sådan at den der viderestiller
er også ham der skal betale.
Hvis jeg feks har lavet viderestilling af mit fastnet til min mobil, og du
så ringer til mig betaler du for forbindlsen til mit fastnet, resten dvs
viderestilling og mobiltakst betaler jeg.

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Bent Njor

Dato : 09-08-07 08:53

du betaler for samtalen fra din fastnet til en anden fastnet
den kaldte betaler fra sin fastnet til mobiltelefonen.
Bent