Beocom 4 fejl?
Fra : Peter Jensen

Dato : 25-07-07 21:37

Lyden i min Beocom 4 er pludselig blevet meget svag. Jeg kan høre klartonen
og jeg kan høre når jeg skruer op og ned, men lyden er stadig alt, alt for
svag. Der er kun problemer ifb. med "modtagelsen".

Har nogen en idé jeg kan prøve inden jeg sender den til reparation
(telefonen er fuldt opladet)?

Peter Jensen

Fra : Johnny

Dato : 26-07-07 12:48

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> svag. Der er kun problemer ifb. med "modtagelsen".
>
> Har nogen en idé jeg kan prøve inden jeg sender den til reparation

Prøv under en samtale at skrue op for lyden. Det hjalp for mig.

Johnny

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-07-07 14:13

"Johnny" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv under en samtale at skrue op for lyden. Det hjalp for mig.
>
> Johnny

Tak for tippet som desværre ikke hjalp i mit tilfælde. Jeg indleverer den
når jeg kommer hjem fra ferie og hvis ikke der stadig er garanti på så må
jeg lige ha' et tilbud først - så god synes jeg heller ikke den er.

Peter Jensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-08-07 14:29

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når jeg kommer hjem fra ferie og hvis ikke der stadig er garanti på så må
> jeg lige ha' et tilbud først - så god synes jeg heller ikke den er.

Nu virker telefonen efter en reparartion til kr. 850,-, Højttalerenhed
skiftet og firmwaren opdateret. De kunne godt ha' pudset bagsiden af glasset
nu de havde telefonen åben - det var blevet noget støvet fordi telefonen
ikke er specielt tæt og fordi den har ligget udenfor. Den virker igen og det
er det vigtigste.

Peter Jensen