Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Nem fastnettelefon
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-07-07 16:44

Det tyder efterhånden på, at det er svært at finde en fastnettelefon
med ledning. De fleste er trådløse, men er lyden i dem efterhånden så
god, at de er værd at investere i?

Jeg er sat på opgave at finde en ny fastnettelefon til et par
pensionister. Kravet er, at den skal have indbygget telefonbog og
være nem at betjene. Har I et forslag?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 10-07-07 21:47

Thomas G. Madsen wrote:
> [...]
>
> Jeg er sat på opgave at finde en ny fastnettelefon til et par
> pensionister. Kravet er, at den skal have indbygget telefonbog og

Beocom 6000... uovertruffen trådløs telefon!

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-07-07 23:41

Thomas G. Madsen skrev:

> Har I et forslag?

Beocom4
Hans

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-07-07 13:30

Thomas G. Madsen skrev:

> Jeg er sat på opgave at finde en ny fastnettelefon til et par
> pensionister. Kravet er, at den skal have indbygget telefonbog og
> være nem at betjene. Har I et forslag?

B&O var en mulighed, men de er lige en tand for dyre, synes jeg.

Jeg havde ikke regnet med at skulle give mere end sådan ca. maks.
1.500,- for en ny telefon.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 11-07-07 19:36

Thomas G. Madsen wrote:

> B&O var en mulighed, men de er lige en tand for dyre, synes jeg.
>
> Jeg havde ikke regnet med at skulle give mere end sådan ca. maks.
> 1.500,- for en ny telefon.

måske dyrere men kvaliteten er også klart bedre og du får ikke lyst til at
skifte den ud efter 1 år som med andre skrammel-telefoner...
du kan måske finde en brugt og pæn Beocom 6000...

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-07-07 20:54

Rasmus M. Jensen skrev:

> måske dyrere men kvaliteten er også klart bedre og du får ikke
> lyst til at skifte den ud efter 1 år som med andre
> skrammel-telefoner...

Det har du sikkert ret i. Jeg har en kammerat, som har haft en
Beocom 6000 i mange år efterhånden og ingen tvivl om, at det er en
lækker telefon.

> du kan måske finde en brugt og pæn Beocom 6000...

Hmm, jeg det kan være.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 11-07-07 21:56

Thomas G. Madsen wrote:

> Det har du sikkert ret i. Jeg har en kammerat, som har haft en
> Beocom 6000 i mange år efterhånden og ingen tvivl om, at det er en
> lækker telefon.

det er *telefonen*

> Hmm, jeg det kan være.

just my 2 cents...

Fra : Leo Havmøller

Dato : 11-07-07 14:38

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er sat på opgave at finde en ny fastnettelefon til et par
> pensionister. Kravet er, at den skal have indbygget telefonbog og

Siemens Gigaset E150 er designet netop til ældre medborgere.

Leo Havmøller.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-07-07 20:54

Leo Havmøller skrev:

> Siemens Gigaset E150 er designet netop til ældre medborgere.

Tak. Det var noget i den stil, jeg ledte efter.

--
Hilsen
Madsen