Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
96-område
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-07 13:22

Hvor ligger 96-området? Nordjylland?
Kan man komme det mere præcist hvis fatsnet tlf.nr. starter med 9652xxxx ?

MVH Steen

Fra : Ole C

Dato : 26-06-07 14:06

Steen F. skrev blandt andet:

> Hvor ligger 96-området? Nordjylland?
> Kan man komme det mere præcist hvis fatsnet tlf.nr. starter med
> 9652xxxx ?

Du kan ikke længere regne med at et nummer hører et bestemt område til, da
nummeret som hovedregel flytter med personen.

--
vh
Ole C.

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-07 11:17

Ole C wrote:
> Du kan ikke længere regne med at et nummer hører et bestemt område
> til, da nummeret som hovedregel flytter med personen.

Hmm ja, det er også rigtigt. Tak for svar.

Fra : Ole C

Dato : 27-06-07 11:23

Steen F. skrev blandt andet:

> Hmm ja, det er også rigtigt. Tak for svar.

Selv tak. Men har du et nummer - og det ikke er hemmeligt - så brug for
eksempel www.krak.dk til at finde ejeren.

--
vh
Ole C.

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-07 18:01

Ole C wrote:
> Selv tak. Men har du et nummer - og det ikke er hemmeligt - så brug
> for eksempel www.krak.dk til at finde ejeren.

Jeg kunne se nummeret på vis nr. men jeg kan ikke finde ejeren på hverken
krak eller de gule sider (www.dgs.dk).

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-06-07 19:36

"Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne se nummeret på vis nr. men jeg kan ikke finde ejeren på hverken
> krak eller de gule sider (www.dgs.dk).

Så er det udeladt, men ej skjult.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/

Fra : Lars Christensen

Dato : 27-06-07 19:45

On Wed, 27 Jun 2007 19:01:00 +0200, "Steen F."
<steenSNABELAsteenmartin.dk> wrote:

>Jeg kunne se nummeret på vis nr. men jeg kan ikke finde ejeren på hverken
>krak eller de gule sider (www.dgs.dk).

Har du prøvet at ringe til nummeret og spørge vedkommende hvor han/hun
befinder sig? :)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-06-07 19:39

> Jeg kunne se nummeret på vis nr. men jeg kan ikke finde ejeren på hverken
> krak eller de gule sider (www.dgs.dk).

Nu kommer jeg med et vildt forslag: Ring nummeret op? Eller afvent de
ringer igen, hvis ikke var det nok ikke så vigtigt...

Ontopic ved jeg i hvert fald at der er uddelt 9652xxxx numre i
Hadsund/Mariagerfjord Kommune.

--
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 11:09

> Jeg kunne se nummeret på vis nr. men jeg kan ikke finde ejeren på hverken
> krak eller de gule sider (www.dgs.dk).

Så kunne det måske være, at nummeret er et lokalnummer i en virksomhed, der
har hovednummeret 96xxxxxx
//KS