Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
USD i banken?
Fra : ___P.Sir

Dato : 24-07-07 11:46

Har en del usd tilbage efter ferien. I stedet for at veksle med kurstab til
følge, vil jeg gerne gemme dem. Men ikke under hovedpuden. FIndes der
muligheder for at sætte sådanne $ kontanter i banken - og hvor/hvordan?
preben

--
www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 24-07-07 13:24

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> til følge, vil jeg gerne gemme dem. Men ikke under hovedpuden. FIndes der
> muligheder for at sætte sådanne $ kontanter i banken - og hvor/hvordan?

Lej en bankboks

Fra : urlex

Dato : 25-07-07 19:34

On 24 Jul., 15:24, "Rune Vestergaard" <ru...@REMOVErunev.dk> wrote:
> "___P.Sir" <remove_...@adslhome.dk> wrote in message

> Lej en bankboks

købskurs 100 $ hos FOREX 531,63 - X-CHANGE 535,28 - DanskeBank 528,44
X-CHANGE giver mest
vh urlex