Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Flytte til usa - låne penge i dk?
Fra : Ole Bak

Dato : 24-07-07 11:01

Hej
Jeg står for at skulle flytte til usa i nogle år. Jeg skal bruge lidt
startkapital til bil, lejlighed og møbler, og spørgsmålet er så, om
det er billigere at låne pengene herhjemme, og håbe at $ stiger, for
derefter at betale banken i DK tilbage? Nogen der har noget input? Det
skal siges, at jeg har fast arbejde i usa.

/ole

Fra : Michael

Dato : 24-07-07 11:20

"Ole Bak" <bak.ole@gmail.com> wrote in message
[...]

Jeg tror det bliver meget svært at få et lån i DK når du ikke har
bopælsadresse her. Ingen kan iøvrigt spå om valutakurser, så det er rent
held og lotto at begive sig ind i den slags overvejelser.